23:54
טיפול באורגזמה - אילו רגשות למין האחורי, זה הופך לנשים

גבירותיי עוסקות במין אחורי כדי להרוות סקרנות ורצון לשותף שלהם. מסקנה זו מסוגלת להכין גברת שאין להן אנשים לבטא, ניסיון כזה, או שהוא היה עצוב. מה שצריך להתרחש שם, מאחור, כך שהגברות האמינו על הנקודה החמישית שלהם על הבלבול? מתברר הנאה שאתה יכול פשוט לקבל את שניהם? אילו רגשות עם המין האחורי יכול לקבל גברת למעשה?

התוכן של המאמר

למה אוהב את זה? 2 רגשות לגברות בהדרגה

אתה יכול לחוות תחושה מלאות ועונג קשה.רגשות כואבים הבאים, לשים את זה בעדינות, יהיה רק כאשר חדירה חוזרת. בפורם לעתים קרובות להראות את האיש כל אחד לאחר נכנס ויוצא מן התחת. כן, לגבר כל כך נחמד יותר, אבל בשביל הנערה יפגע, ולא את התחת שלה עדיין לא התגשמו למתוח.

למה כמו זה?אני

הוא יכול לעשות עושר איך כולם אומללים, סקסי חיים. ברמה התת-מודע, זהו ניסיון כפוף עצמו גברת. לחוות רגשות חדשים מאז האחורי החור הוא צר, חבר הגרוע הוא חזק יותר, מגרה את זה חזק יותר. גברים מטבעם סקרנים מאוד. אולי מה שהם אוהבים לכבוש מקומות לא ידועים אפילו על הגוף הנשי.

סביב החור האחורי, לשים את זה בעדינות, יש כמות עצומה קצות עצבים, כאשר מגרה אשר הגברת חווה הנאה. את המעי הסמיך במהלך, כראוי, סקס האחורי מאפשר לעורר את הנקודה G. ולא הנערה הרחם הוא הפוך לא נוח, חבר יהיה לעורר את הרחם, ויש הזדמנות לקבל UTEROS. זוהי הזדמנות לקבל שגוי, כמו רובנו מתייעצים, כואב ב באותו זמן רגשות נחמד מאוד.

רגשות עבור נשים phased2

במקום הרצון הוא הדדית - הכל יתברר. שותפים צריכים לחמם מאוד אחד את השני, אבל לא סוף סוף למהר להגיע לשיא של הנאה. לא עבור כל אחד הוא לא הסוד כי סקס אחורי מבקש זמן וסבלנות כדי לדבר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עבור תחושת הנערה לאורך כל התהליך, בסופו של דבר, ישתנה:

הגברת צריכה להיות מאוד נִרגָשׁ. זה יהיה רע אם לא שנראה מה מוטב שהיא כבר, לשים את זה קצת, קיבל אורגזמה - השרירים יהיה מאוד רָגוּעַ.

עניינים אחוריים יעניקו גם תענוג, ולחמם את הרצון של החדירה. ניתן לגשת באצבעות צעצועים מיוחדים. אין רבים שיודעים כי מניפולציות כאלה יהיה לגמרי למתוח את החור להכין את זה. בשלב זה של רגשות כואבים לא צריך להיות. זה יהיה רע אם לא שנבחן במה שאתה צריך חומרי סיכה וחיבה.

המשך ליטוף ניסיון להזין חבר בתחת. כאן זה יכול להיות איך אנשים רגילים להביע, חיתוך כאב, וזה מהיר לַעֲבוֹר. תנועות צריכות להיות רכות, חלקות.

מעבר לחדר, השותף הוא באופן עקרוני להאט ולחכות כאשר הסוגר מתוח ו "לדלג על זה עוד. תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא מאוד עקרונית, לשים את זה בעדינות, להקשיב לתחושות של הנערה - כאב לא יהיה, יהיה לחץ על כמה מאיתנו היא ייעוץ, פי הטבעת (רגשות שאני רוצה ללכת לשירותים). לא הרבה מי יודע מה רק לחץ ייעלם (מ -30 שניות ועד שתי דקות) אתה יכול להמשיך לאט ללכת עמוק יותר.

תַחַת למעשה, הוא לוחץ אותו בפנים והגלים, בסופו של דבר, מעמיד את ההנאה. במהלך האורגזמה של הנערה לא מרצון יש לחץ במעי הגס, הרצון "לגרש" את השותף שלך. ל להאריך הנאה, השותף הוא הכרחי, בסופו של דבר, להתנגד, אשר גם לספק יותר כיף יותר שניהם.

לישראל אין דעות קדומות, ואילו ההצעה באה בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסר גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי Esquiten הוא רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

כאשר כולם מסיים, הבחור לא חייב, לשים את זה בעדינות, למהר כאשר לעזוב.3% נשים עוסקות במין אחורי תואמות לעתים קרובות חווה אוֹרגַזמָה.מין ההכנסות מושך אנשי גברים מכמה סיבות: למה הגברות כאלה: המין האחורי יכול להיות מקור של הנאה עצומה לשני השותפים.

רגשות כואבים שאלה זו תלויה בגודל של חבר (ובמיוחד עובי).

במהלך התהליך, כמעט כל devits זה סובל לא נכון, אבל זה עדיין נחמד יותר. רגשות כל כך חדים מה שאתה רוצה תנועות דוחפות. אני לא רוצה אהבה רך, אני רוצה קצת אלימות - לסטור, משכה את השיער, הצמדה. זה מעשה השפלה נעימה וזה סוף סוף הופך עוד יותר.

לרכך כמה מאיתנו רגילים לקרוא, רגשות כואבים כל הצעדים האפשריים יעזרו גירוי פעיל של הדגדגן. יש לציין את מה שהיא עושה השותף הוא אפילו יותר נעים.

עם סקס אחורי סימולטני אורגזמה היא פשוטה. ואולי אפילו לא צריך ברזל שהגברת באה לזמן עם הבחור, כי יש היכולת ללטף את עצמך כאשר הוא התחיל, גירוי סימולטני של נקודה G ואת הרחם (ולא המיקום שלה מאפשר).

במהלך אורגזמה, מאוד מאוד מרגיש דיק בתוך. עם אורגזמה בנרתיק אין רגישות כזו.השלב הבא כאשר חבר 100 אחוז נכנסו, אתה צריך, בסופו של דבר, לעשות הפסקה דקה. ולא הגברת מתוחה - היא זה יפגע ותנועות שלאחר מכן יביא אי נוחות. אולי העובדה שהם ולא מאוד להירגע - מהדקים כיצד לבוא לידי ביטוי, גל 1 של הנאה.

זה מאוד עקרוני לחכות שהבנות יעברו כל הדחפים של אושר וזה יכול מאוד, בסופו של דבר, להירגע. לא להיות כואב, אתה צריך לצאת טוב מאוד וחלק. הכל כבר זמן רב ידוע כי הבחורה טובה יותר עזרה - עשויה להיות גזים לא רצוניים.

אילו רגשות למין האחורי - בלתי נשכח מכל דבר, בסופו של דבר, לעשות את זה נכון, לא למהר בכל מקום באמת שוכב את זה שניהם.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר תדגיש את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.

אנאלי הוא לא רק איך התחילו הרגשות החדשים להתבטא, אלה הם אורגזמות קלוריות שרצות, בסופו של דבר, לחזור שוב. כולם יודעים מה הניסיון הראשון היה רע, אבל התמזגו גם נשאר - זה גם שווה לנסות שוב. שלח לעצמך עובדה אחת כי האורגזמה הגברת האחורית קיימת, היא מתחברת כשלעצמה קוג'ינית וכישלם, הוספת יותר נעים.

וקטור פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין. דירות דיסקרטיות במרכז

מה שנדרש על מנת להשיג את האורגזמה הקדומה? ישנם שלושה עמוד ראשי כאן: היגיינה, הרפיה וסיכה. לא לחסוך חומרי סיכה מאשר שום רצון לפגוע בעור עדין של הסוגר. להבין, ראוי להזכיר כי אתה מבולבל על ידי רגע הניקיון - להפוך את חוקן לפני המין האחורי מטרה. אבל למעשה, זה בהחלט לא הכרחי - מאשר בבוקר אני אשחרר את המעיים, עד הערב לא יהיה לו זמן, בכלל, למלא והכל יעבור "עם זוהר". גם לפני המין האחורי, הגברת עדיף מאוד כדי לקבל אורגזמה נרתיקית או הדגדית - זה גם יעזור להירגע, לכוון אל גל מתאים. ובכן, לא רגע רע - הגנה. לשנות את החורים בתהליך של מרתון מין 1 לא יכול.

Просмотров: 159 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar