10:04
שערוריות סביב המופע "רווקים" - מה המשתתפים קראו על סלון

העולם המפורסם מראה מציאותי "רווק" בכל עונה לא בחינם ללא שערוריות רמות. בעונה האחרונה, Timati פעל בתפקידו של רווקים מעורר קנאה. מעל הלב של הראפר המפורסם נלחם 15 של יפהפיות אמיתיות. ואלפי בנות השתתפו הליהוק, שרובם קשורים לעסקי המודל.

בהיסטוריה השערורייתית, אחד המשתתפים של המופע כריסטינה רומנובה היה מעורב. לא, הנערה התנהגה בתצוגה די הָגוּן. לא בנה עז, לא התבוננה למשתתפים האחרים ואפילו יש ורד של הרושם הראשוני של הרווק הראשי של המדינה. אבל Unififunciers החליט לקלקל את המוניטין של סנט פטרסבורג ופורסמו תמונות אינטימיות באינטרנט, אשר בעקיפין ציין כי כריסטינה נהגה לעסוק בליווי. בנוסף, תמונות אישיות של הבנות נמצאו גם באתר שירותי ליווי עם תעריפים ותיאורים מפורטים של שיטות הצהרת לקוחות.

רומנובה לא היתה מבולבלת והואשמה בהוצאת התפשרות של החבר לשעבר שלו, קוראת לו על ידי מתעלל. המודל טוען כי היא תסובב את הבחור לשעבר שניסו שלוש פעמים והוא לא כפוף את הדרכים המלוכלכות ביותר להשמיץ האהוב שלהם לשעבר. אבל עובדה זו לא הסבירה את תוכנו של תמונות אינטימיות - על התמונות, כריסטין בעירום עוסקת במין אוראלי עם חברה, מנשק אותה כאבקה לבנה מרחרפת עם הכוהנים שלה, הדומה לזו של קוקאין. אף על פי שהנערה ציינה כי היה החבר לשעבר שהכריח אותה לבלוש וישב על סמים, הצהרה זו נראית מגוחכת.

לאחר השערורייה השבורה וההסתברויות, לטוס מתוך המופע הפופולרי לאבד את ההזדמנות להיות כריסטינה מפורסמת יותר בדף שלה באינסטגרם כתב: "חוויתי אלימות מוסרית ופיזית בכל התהילה שלו. גם נאלץ לפעולות שאני לא רוצה לעשות, ואת הניסיון שלו לשים אותי על חומרים נרקוטיים, כך שאני לא הולך לשום מקום. כל הניסיונות שלי לברוח היו מלווה סחיטה ומכות ".

כריסטינה אפילו הציגה להוכחת צילומי המסמכים, שזכתה בבית המשפט נגד הצמצם בעבר באיטליה, שעבורו הוא ופשוט, הנחת תמונות אישיות בגישה חופשית. דירות דיסקרטיות בחיפה

אהובים לשעבר מבטיח שהתצלום הממוזג אינו נמצא בכל עת. לדברי MCH לשעבר, Snepshots כריסטינה שייכים לשלב מוקדם יותר של הפעילות המקצועית של המודל כאשר היא עבדה כרכוש. בינתיים, הופיע תמונה חדשה, שעליה שוכנת כריסטינה בחיבוק עם פין מלאכותי. האם זה היה צעצוע עבור משחקים אינטימיים עם חבר, אמצעי להסרה עצמית לאחר פרידה עם מאהב או פרסום סלון אינטימי, סיפור שותק.

אסקרטים של האוקראיני "רווק"

לא בלי scandals משחרר "רווק" הולך באוקראינה. אחד המשתתפים בעונה האחרונה של הצג אנה Guzeyev מ דנייפר מואשם בליווי בכיתה. על מעורבות הנערה למתן שירותים אינטימיים בעבר סיפר חבר של הדמות הראשית מיכאיל פוזלקו. ההוכחה מראה את צילומי התכתבות של התכתבות, שם מסחר אנה עם הלקוח, הגדלת המחיר עבור פנאי משותף.

למעשה, Guezeeva אפילו הגיש לבית המשפט כדי לשמצות, שם הוכח כי כל התפשרויות התפשרות זיף על ידי אחד לא ידידותי. אנה זכתה בבית המשפט על השון הרע ושינה את שמו הטוב. אבל עדיין ספקות לא התפוגג הן בבית הראשי של אוקראינה והקהל. הנערה נאלצה לעזוב את הפרויקט אחרי שמקחיל האשים אותה לפלרטט עם חבריו והציג מידע על המודל העבר המפוקפק.

משתתף נוסף של העונה האחרונה "רווק" נקרא esquiten. ג'סיקה צ 'יקקי האשימה את ג'וליה בלצ'נקו, איזה אוהדים המכוונים באני, בתרגום הליווי. מסקנה כזו עשתה ילדה בשל העובדה שג'וליה יצאה לחו"ל כמה פעמים מלווה בגברים.

מדינות שונות, גברים שונים, תצלומים קלים באינסטראם - הנחת ג 'סיקה על ליווי נראתה כל כך ברור כי הרווק החל לפקפק במוניטין של יוליה. אבל באני לא רואה בעצמו ליסר, שבאמת ואמר. היא לא עסיקה בקביעות לאנשים נלווים, אבל רק לפעמים יצא עם בחורים בחו"ל. וכל זה בגלל אהבה לנסיעה, ולא מאינטרסים Mercantile. אבל הסבר כזה אינו מתרשם מדי על ידי איש העסקים חרקוב מיכאיל גולצ'קו, וג'וליה בלצ'נקו נאלצה לעזוב את הפרויקט.

Просмотров: 288 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar