01:56
מהו חומר סיכה: איך זה בסופו של דבר, החל וכיצד, בסופו של דבר, לבחור?

נשאלת שאלה "מהו חומר סיכה" הוא הכרחי לדעת: רוסית שם נרדף למילה זו - "חומר סיכה". זה אפשרי כי הוא מכוון לעשות משימה טובה יותר איכות, כמו אנשים רבים חושבים יחסי מין. זה שימושי במיוחד במקרה של יובש של הנרתיק. חומר סיכה עשוי גם לגוון את התהליך בשל ארומטי שלה, התחממות או קירור נכסים.

התוכן של המאמר

1 נרתיק יבש: מאיפה זה בא לוקח? 2 יתרונות 3 סוגים של חומרי סיכה 4 מה לבחור? 5 תנאי שימוש 6 מקרים של שימוש לובייקנטה

חומר סיכה, אילו הוא נקרא גם כולם יודעים, ג'ל צפוף הוא חומר כי סוף סוף תורם ל חיכוך לא היה כואב, אבל נעים. מצאה לעתים קרובות שימוש סיכה הוא נרתיק יבש, מה שקורה כמעט לכל אחד נשים, אבל נסיבות להשתמש בו למעשה, באופן כללי, אולי עדיין יותר. החומר ידוע גם בכך שאנחנו מבטאים, כדי להקל על סקס אנאלי או הוסף רגשות חדשים ביותר.

נרתיק יבש: לאן היא באה לוקח?אני

יוֹבֶשׁ הנרתיק יכול להיות רקע שונה. בדרך כלל, זה לא, כמו שאנחנו כל הזמן אומר כל הזמן, קשה הפרעה, אבל רק במעבר. אם היובש נמשך זמן רב הזמן שווה ליצור קשר עם הרופא כדי למצוא מקור של קושי. בארץ נסיבות התופעה הן:

לחץ; תַרְדֵמָה; חוסר רצון מין; אימונים רפים; אמצעי מניעה אוראלי; כמה תרופות וסמים אחרים (לדוגמה, תרופות נוגדות דיכאון); חֲלָבִיוּת; שלב של מחזור הווסת; הַפסָקַת וֶסֶת; כימותרפיה קוסמטיקה, למשל, סבון אינו מתקרב היגיינה אינטימית).

אז מה זה זה לא נכון כי הגברת יכולה כל הזמן סוף סוף יש סקס.

יתרונות 2

יודע את התשובה ל השאלה "מהו קרן סיכה" אלה שראו רגשות כואבים במהלך האופן שבו כולם יודעים סקס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה השימוש בחומר זה יקטין את הסיכון לשחיקה. סקס "יבש" מאיים פיצוח וללבוש של כלי הנרתיק.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות פסיכולוגיות. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד להזמין eSquiten, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה נעימה.

ככל כזה Absadin, גבוה יותר את הסיכון לקבל זיהומים. בלבול ללא סיכה יכול מלווה בכאב כי כמובן כדי לדבר מוריד את איכות חיי המין. סִיכָה חלקים אינטימיים של חומר סיכה הגוף - זה רגע שיכול להפוך את הממוצע כך לדבר על פי איכות המעשה בחוויה מצוינת.

כמה זוגות השתמש סיכה לא לחות, אבל עבור בניגוד במין. אתה יכול לבחור של איך אנשים רגילים להביע, מגוון רחב של ג'לים אינטימיים שנוצרו עבור עיסוי, חימום או לעורר תשוקה.

סוגי חומרי סיכה 3

ג'לים אינטרמטיים הם מחולקים לשלוש קטגוריות עיקריות:

מים. הם בטוחים מאוד ? יש אקסטרים קרוב לקומפוזיציה ריר טבעית, לא לגרות את העור. אתה יכול להשתמש I אל תדאג, אם העור רגיש. הפגם היחיד שלהם הוא יעילות קטנה ? זה אפשרי כי במהלך יחסי מין 1 יצטרך החל ג'ל יותר מפעם אחת. שמן ? אמנם כדי לדבר לתת השפעה נעימה לחות מסוכנים מספיק. שמנים פועלים בצורה גרועה לטקס פלסטיק ואפקטיביות של הקונדום כך לדבר יכול להיות נחלש. סיליקון ? ג'לים אלה יעילים מאוד, סביר להניח, די מבוא יחיד, כפי שכולם יודעים, קטן שלהם כמויות להרגיש איך כולם יודעים הבדל נעים במהלך יחסי מין.

מצוין מאוד ג 'ל אינטימי על בסיס חומצה היאלורונית הם גם מתאים, אשר, כמו הכלל אינו מגרה שהוא אינו גורם לאלרגיות, ולראשונה, זה טוב Lubrikant.

ג'לים אינטימיים לא רק לפשט כמה מאיתנו כל הזמן אומר יחסי מין, אבל יכול גם לתת כמה מתבטאים, את הרגשות הנוספים ב זמן מין. היצרנים עושים הכל כפי שאנו אקספרס, את הקומפוזיציות האחרונות.

מה שסיפר כל כך לבחור?4

יש כמה כללים בלתי מהימנים. הדבר המושלם הוא לא, לשים את זה בעדינות, לקחת גישה גדולה של ג'ל: פתח חומר סיכה לאחר 3 חודשים צריך להיות נזרק משם (זה יכול גם להתחיל חולה ריח ולהתגלגל לתוך הנוזל של תערובת מוזרה). אז, אם לא Cyclopic מתוכנן, כמו אנשים משמשים להביע, החריגות סקסית, אלא, כמו רבים חושבים, גודל קטן.

יותר נוח לשימוש הוא חומר סיכה שניתן גם לסחוט אינטנסיבי לחיצה. חבילה כזו תאפשר לך לשמור על היגיינה הדרושה, גם, בהכרח, זה יותר נוח מאשר מיכל קלאסי. אם אבל לארוז חומר סיכה יש כתובת "למנוע אנשי קשר עם העיניים", אתה צריך להישאר ממנו חווה חקלאית. העין היא רגישה, אבל גם ג'נטליה אינה? לא מריחה ההרכב שלהם שיכול להוציא אותם.

על prebags סוגים רבים של חומרי סיכה. יצרנים הם פלפל ב קומפוזיציות שונות, טפסים בקבוקים, בסופו של דבר, צבעים וריחות של חומרים. מה לבחור? הבטוח ביותר אפשרות היא חומר סיכה על איך אנחנו רגילים לומר, בסיס אקווה, ללא טעם וחסר צבע, קנה ב בֵּית מִרקַחַת.

"מים" חומר סיכה הוא פשוט נשטף, זה לא גורם לאלרגיות, אינו מבחין ריח מרגיז וזה ביסודו אינו מזיק קונדומים. בפרט, איך אנשים רגילים להביע אנשים רגישים יכול השתמש סיכה עם תוספים, אשר גם על בסיס אקווה, לא יש צבעים, טעם וריח, אבל עם כל זה מעת לעת יש להם anthternativeiveative מאפיינים.

בקיצוניות הזמן מעריץ ג'לים ארומטיים וטעמים, לעתים קרובות, כפי שהיינו מדברים פירות. הם לא בטוח כמו יצירות יומיומיות על בסיס אקווה, כפי שיש להם רכיבים, כי כדי לשים את זה בעדינות, להגדיל את הסיכון של זיהום. הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, הם עשויים להכיל סוכר, אשר, באופן כללי, הוא חבר של פטריות ו חיידקים. אנשים קטנים יודעים את העובדה השתמש ג'ל ארומטי, עדיף לבחור את אחד שיש בהרכב ממתיקים מלאכותיים.

Selicone קומפוזיציות לחות טוב יותר מאשר חומרי סיכה על בסיס אקווה. הם, אבל יקר יותר, קשה יותר לשטוף (ולכן, השרידים יכולים לגרום לגירוי), הם גם הכי דביק בתערובת. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי חומרי סיליקון יכול להיות מזיק לעור. זה אפשרי כי אבל האידיאל של כל מה שהם עובדים במגע מיני אנאלי.

סוגים אחרים ג 'ל אינטימי הם חומרי סיכה מגרה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הם סוף סוף יכולים להתקשר שונים רגשות - מגניב, חום. זה, הם, באופן כללי, להפוך באזורים אינטימיים ביותר רגיש לגעת, זה קל יותר להגיע הנאה.

כמה זוגות במאבק שלהם עם הנרתיק יבש נלקחים עבור מוצרים של שימוש יומיומי, לדוגמה, חמאה, שמנים צמחיים. זה לא מאוד כמו כולם יודעים, מחשבה מצוינת. אוֹתָם קשה לשטוף, ואת השרידים יכולים, לשים את זה בעדינות, לגרום לזיהום בנרתיק. אין צורך להחזיק מאוד, כפי שרובנו התרגלו לדבר, פנטזיה אלימה, לחזות את שאר החסרונות של סיכה שמנים או שמנים צמחיים - מוצרים אלה יהיו מתקרבים לחלוטין למטבח, ובמהלך יחסי מין, בסופו של דבר, עשוי להיות קפוא בשל, כמו רבים באים לידי ביטוי, ניחוח המתאים, תערובות או שומן עודף.

תנאי שימוש 5

כאשר המקרה זה בא לאצווה, אורגניזם Vosh נותן לך לדעת שהוא מוכן למין. בּוֹ הזמן של הגברות באי-איברי המין החלו להתחיל ליצור ריר טבעי, אשר מפשט את החיכוך ומסייע לחלץ את ההנאה המקסימלית ממנה. קורה, אבל, כך במהלך יחסי מין הנרתיק הוא יבש מאוד, ומין לא נעים, אשר עדיין נורא, הופך לשיטה באמצעות ייסורים. אבל זה לא סיבה לבושה! במצב כזה, ג'לים אינטימיים מגיעים להצלה, אשר תן לזה ליהנות. אבל זה שווה להזדקק אליהם רק כאשר משאיות של דרכים טבעיות של קבלת סיכה. לא מחומם על ידי portanche, לא נוח לא יהיה שמח עם סקס עם סיכה.

זֶה השותף מוכן אבל סקס בדרך כלל לא שואל, ? בדרך כלל זה זה יכול להיראות כמה באים לידי ביטוי, בעין בלתי מזוינת. כך שהגברת נהנתה מוצלחת ונעימה הניסיון צריך להכין אותו. סימן שהיא מוכנה למין במובן הפיזיולוגי, זה יהיה כי ברגע הנכון היא לחה שדה איברי המין. שים לב כי לחות הוא גם ביסודו של שותף אשר יהיה מרגיש אפילו יותר הנאה סיכה טובה.

הפקה סיכה טבעית לא צריך להיות מבולבל עם הפרשות כי, לשים את זה בעדינות, להתעורר ימים נכונים של מחזור הווסת. נכון, במהלך ימי פוריים, הגוף מייצר יותר ריר, אשר נועד "לדחוף" נציג סקס, סקס, סקס, סקס, סקס ישראלי, ? זוהי ביטוי של חוכמה אורגניזם. אבל זה לא, בסופו של דבר, זה אומר שרק בימים אלה גישה מוצלח מִין. שירותי ליווי

לחות הנרתיק מתעוררת ברגעים אינטימיים. הגוף כל כך חכם, כי במצב, כמו הרבה אקספרס, התרגשות סקסית עושה תנאים מתאימים עבור התקרבות מוצלחת.

אם האורגניזם הוא עצמו להתכונן ליחסי מין, לאן בא ליובש הנרתיק? נו, מעת לעת, רק ברגע זה הגברת אינה מוכנה למין פיזיולוגי לָחוּשׁ.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי הרסלם רק מלווים את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי אישה VIP בכיתה הופך מחוון סטטוס.

זה לא אומר שזה כל הזמן במקרה זה יש לה לא מַצַב רוּחַ ? מעת לעת רק הגוף נדרש סוף סוף במשך כמה דקות נוספות, אולי להיות רוך יותר, ללטף, אולי איך אנשים רגילים להביע, משחק מקדים ארוך, לפני שאתה מעז עבור לחדירה.

אז נ ' יש צורך לדעת איזה חומר סיכה הוא, נופש לשימוש בו. בהתחלה, זה שווה לחשוב, הוא בדיוק יפה פרטנר מתרגש וגם לעשות משהו אחר, כך שהיא אוהבת את התהליך יותר. אז השאלה הנזקקת של הנרתיק נעלמת לעתים קרובות.

"בסקסולוגיה עקרון מתכת מעשים: הגדול ביותר, כפי שאנו מבטאים, הגוף המיני הוא המוח, "הם נמס ספרי לימוד של סקסולוגיה. זה יכול להיות אפשרי לחלוטין כי, אם הגברת היא יבשה, איברי המין לא קיבל עוד אות מקביל מן הראש. יש מצבים שבהם מתח, overwork, אימה אם מול חוק המין לוקח את האדם. אל תפחד להודיע ​​על השותף שלך כי ברגע זה עדיין לא משנה איך נכונות הנדרשת עוד רגע, ומאי, להציע, בסופו של דבר, לחוות משהו אחר כדי לעורר סקס ליידי.

קורה I אז, למרות כל המאמצים, הגוף לא רוצה לעבוד מסוגל להבטיח את לחות מדכא. זה קורה, למשל, לאחר הלידה תקופה במהלך גיל המעבר. ואז איך היית צריך לנקוט סיכה, לא שוכח לאחר ביקור ברופא עם שאלה זו.

הכי הרבה שאנחנו מדברים כל הזמן, היעדר איך כולם יודעים, לחות מדכאת לא מחויבת כל הזמן, לשים את זה בעדינות, תלוי בגוף. אם קונדומים משמשים, זה יכול לקרות כי גריז הרגיל עם הקונדום יתייבש, והפלב יתחיל לצאת ממקומות אינטימיים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה במקרה ג'ל יכול לקחת תסמיני כאב ולהפוך יחסי מין שוב נעים.

תלוי ב מתוך כמה מאיתנו אומר כל הזמן, איך שותף מרגיש, אתה צריך להפיץ את הסכום הנדרש חומרי סיכה על האצבעות שלך ומניחים אותו למקומות האינטימיים שלך לפני שהשותף יתחיל חֲדִירָה. ניתן גם להחיל ג 'ל ג' ל ? כאשר כולם כבר מוכן לחדור, לשים ג'ל על חבר שותף.

ג'לים שונים אינטימי לספק את הצרכים של אנשים שונים. טוב יותר, בסופו של דבר, לחוות הכל להחליט איזה סוף סוף מתקרב ההעדפות שלך שלך שלך בת זוג. ללא ספק, ראוי להזכיר כי ג'לים יכול להיות ניתנים להחלפה, בהתאם variant או מַצַב רוּחַ.

מקרים של שימוש LUBRICANT6

במקרים שבהם מומלץ להשתמש חומר סיכה, יש הרבה, וזה לא רק יובש נַרְתִיק. ג'ל אינטימי יהיה לגמר לגמרי אוננות, ללא קשר לאופן שבו כולם אומרים,, האם זה מדבר על גברים או על נשים. אוננות היא אפילו יותר נעים תודה תכונות לחות של קומפוזיציות דומות. באמצעות אותם, מתברר קל יותר במקום להגיע לאורגזמה.

סיכה יכול להיות החל עם עיסוי. שמנים עיסוי יכולים להרוס קונדום, לכן, הוא אמין יותר להחיל סיכה ספציפית. למטרות אלה נמכרים קומפוזיציות מיוחדות שנוצרו עבור מקומות אינטימיים לחות עיסוי, כך שתוכל לברוח בצורה חלקה מן הפריזות למין המיני.

בפרלוד חומר סיכה עשוי גם להיות unsubstantiated. אם אתה נוהג מעט ג'ל על העור, הגוף יכול גם להיות נעים ביותר למגע. העור הוא הגדול ביותר, כפי שכולם אומרים, ארוגני אזור האדם, ואת צמרות האקסטזי ניתן להשיג באמצעות מגע מטורף של 2 משומן תל. בדיוק כמו עם אוננות, ג'ל, זה היה אפשרי לעשות טוב יותר ולבסוף לגוון חיבה הכנה.

אם אתה רוצה החל את הידיים ואת הפה עם סקס אוראלי, אתה יכול לבחור ג'ל בטעם, בזכותו הכל יהיה איך יש טעם תות או דובדבנים.

כמה ג'לים לגרום לתחושות של עקצוץ ולהוסיף כאב, כפי שנהגנו לדבר עם הכבל של מעשה מיני. זה לגמרי לעורר אזורים ארוגניים, להגדיל את הרגישות של אינטימי חלקי הגוף.

אם יום שותפים הם כל כך להגיד לקיים יחסי מין, אבל עדיין לצוד ללכת על הסיבוב השני, ג'ל יעזור בעדינות כיצד להתחיל תהליך אחר. מרתונים סקסיים בדרך כלל, דורשים לחות נוספות, כמו במרוץ המנוע: נסיעה ארוכה, זה הפך, שואל חומר סיכה כדי למנוע את המנוע.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. כולם יודעים שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים באופן שבו אנו מביעים, חיים סקסיים.

כמעט כל הזוגות הם כל כך לדבר מתוך שימוש חומר סיכה, מניע כי זה נחוץ רק על ידי זוגות עם טיפש אינטימי. אבל זה לא כך! חומרי סיכה מודרניים הם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מרכיב אינטגרלי של אהבה היתרונות. הם מאה אחוז בטוח לגוף ולעזור להגיע בכלל כאשר אנו מדברים כל הזמן את הרגשות האחרונים ממין. יתר על כן, יש מסה של חומרי סיכה עם השפעות שונות. זה דחיפה טובה להתחיל ניסויים במיטה! חומר סיכה יש צורך, קוק רובנו כל הזמן אומר סקס אנאלי, לתת צעצועים למבוגרים. צינור סיכה צריך לעמוד על איך כולם יודעים את שולחן המיטה של ​​הכבל, כמו הרבה יותר באבש, זוג מודרני. הוא באמת עושה סקס טוב יותר!

Просмотров: 649 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar