23:53
מה טבעי, אז לא סביר: 10 עובדות על סקס

סקס הוא חלק מחיי אדם, וכל האנשים או מקיים יחסי מין, או חושבים על זה או בהקשר אחר, או, בעיקר, הם מוקפים בנושא של מין מכל הצדדים, בדיוק כמו כן, החברה התפתחה באנשים , מה לעשות. הגוף מעת לעת דורש פריקה סקסית, כך דם לא מאוחסן באזור האגן, כי זה מארגן את השחרור ללא עזרה של אחרים.אחד הייצור של צעצועי מין ערך מחקר וראיין שלושה עשרה אלף אנשים בגילאי שמונה-עשרה עד 70 שנים על הנושא החשוב ביותר של היקום: הם חושבים על סלבריטאים כאשר אוננות.גברים ולסביות ברוב המקרים חשבו על ביונסה, ג'ניפר לורנס, קים קרדשיאן, טיילור סוויפט וקילי ג'נר.

1 10 עובדות על סקס

10 עובדות על Sex10

סקס מוריד את רמת הלחץ.

המגזין "פרספקטיבה ביולוגית" פרסם מחקר ברגע מצוין אחד, שבו התקיים ניסיון כזה: אנשים שונים התבקשו להשתתף בפעילויות קטנות שיהיו נתונים את מערכת הלחץ העצבים שלהם.

לדוגמה, לעבור חידון מתמטי (BRRR, המשיבים המסכנים, אתה גם רואה את הסיוטים על השליטה על אריתמטית עבור הרבעון השני, כן?) או לבוא עם נאום בפומבי. במקביל, חלק מהנשאלים לא היו מעורבים בכל "סקסי", חלקם - הם היו מעורבים בליטוץ, כמה אוננות, וחלקם היו יחסי מין אמיתיים עם חדירה.

לכן, המאפיינים הנמוכים של הלחץ והלחץ היו בין המשיבים שעסקו בחודרת מין, והמחוון הגבוה ביותר ללחץ - אלה שאין להם דבר מוזר בכלל.

זה מוסבר ברקע ההורמונלי העיקרי: אנשים שחוו יחסי מין, קיבלו מנה של הורמונים "טובים": דופמין, אנדורפין, אוקסיטוצין, כי הם לא רק לקבל פריקה סקסית, אבל עשה אהבה עם יקיריהם, במגע ואת האינטראקציה עם NIM. כי הם נמדדו יותר, שלווים ומרוצים. סיבה טובה יותר סביר לעשות אהבה או לפחות עובש!

פחות סקס, יותר עבודה.

מחקר נוסף, כיום מגרמניה, חשף תבנית עוקבת: פחות אנשים קיימים יחסי מין - התחייבויות עבודה יותר הם לוקחים. המחקר היה זה: הם ראיינו 30 שניים, 000 אנשים, מבקשים מהם לצייר את הרגלי העובדים שלהם ומין. התברר כי 35% של בחורים וגברות אשר יש סקס פעם בשבוע או אפילו יותר מכל האחרים במדגם.

זה סקרן כי הוא מסביר את זה כמו מעגל סגור טיפוסי.

תראו: העבודה מארגנת מתח, לחץ, אתה חושב על עבודה ועייף מאוד. בגלל זה אתה לא צריך יחסי מין, כפי שהוא עייף מאוד, אתה לא חושב אם אתה לא יכול להתמקד בתהליך, אולי אפילו יש לך ניסיון מין רע כאשר אתה לא מקבל סקס. לפיכך, חווה עוד מתח גדול יותר מן אי שביעות רצון מינית, דאגה לגבי היחסים עם שותף. לפצות את הלחץ בחיים האישיים שלך לעבוד ולשכוח. לעבוד הרבה ולחוות מתח בגלל עבודה ..

וכך לאינסוף.

סקס שימושי עבור מערכת הלב וכלי הדם.

אז, על פי המחקר של האירו של החברה האנושית רבייה ואמבריולוגיה, גברים שיש להם יחסי מין או אוננות כל יום, עצמו יותר "מהר" הזרע. כמה שבועות של שפיכה יומיומית, כך שאיכות הזרע עלתה.

הטמע את מטרותיך בישראל היא קלה, במקרה שאתה נערה אלגנטי מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,200 $.

זה אפילו רושם זוגות שלא ניתן להעלות על דעת ילד.

מגביר את ההערכה העצמית.

מגזין אחד פרסום מחקר על סקס פירסם מאמר על לימוד הנסיבות, מדוע אנשים עושים אהבה. אחת הנסיבות הנפוצות - מין מגביר הערכה עצמית, לאחר שאנשים מין מרגישים חמודים וחזקים יותר. בנוסף, המשיבים הוצגו לעתים קרובות על ידי אלטרואיזם: הם עשו אהבה לספק שותף לשמח.

סקס מבטל כאב.

במהלך עירור אורגזמה, ההיפותלמוס במוח מקצה הורמון של לא רע רווחה - האוקסיטוצין. חוקרים מהמכון הראשון בניו ג'רזי למדו כי גל של Oxytocin מסייע לגברות להרגיש פחות כאב, במיוחד עבור עוויתות במהלך הווסת. החבר'ה גם חששות: גל של אוקסיטוצין במהלך אורגזמה מכפילה את תפיסת הכאב. אז לא "כואב ראש", סקס הוא עצמי לעצמי טיפול עם מיגרנה! נערות ליווי בחיפה

סקס מוריד את הסיכון לסרטן.

על פי מחקר, ב בחורים מבוגרים יותר מחמישים שנה, אשר לעתים קרובות עושים אהבה, סיכוי פחות סרטן הערמונית לתפוס מאשר החבר'ה באותו הגיל שיוביל את חיי הסקס הפעילים לפחות. כנ"ל לגבי אוננות, בעוד לא רק בגיל העמידה, ובצעירותו: אם בחור עשרים בן קרובות מאונן, ואז הוא מקטין את הסיכון של סרטן ערמונית ציור.

אורגזמה משפרת את איכות הזרע.

אם אתה לא יודע, אז כמעט כל דבר במיוחד תלוי במאפיינים של הזרע, הגברת תקבלו בהריון. איכות הזרע היא אינדיקטור של איך spermatozoa במים seminal נע במהירות, ובהתאם כמה מהר הם יוכלו להיכנס לנשים.

ואת הנקודה כאן היא לא רק כי במהלך המין הלב הוא הלם, כאילו אתה מפעיל את המרתון, אם כי הוא גם מאוד שימושי (הלב מנסה במהירות במהירות, ולאחר אורגזמה, עבור תקופה קטנה מרגיע למטה קצב סטנדרטי, והוא משפיע לטובה את הגמישות של כלי הדם).העובדה היא כי, על פי המחקר של המגזין לאפידמיולוגיה ובריאות הציבור, מין מוריד את הסיכון להיתקף לב עם הגמר הקטלני בחורים. במסגרת המחקר, נמצא כי גברים שעסקו באהבה לא פחות מ 2 פעמים בשבוע, עם למות הסתברות קטנות מהתקפים לב מאשר גברים שעושים אהבה יותר.היא אינה חלה על התקף לב, כמו התקף לב הוא דימום לתוך המוח, לא הרבה תלוי בבריאות של הלב.

מספר מספרים.

בשבילך, אי פעם הביא לך לחשוב "הממ, סקרן כמה זועדים לעשות גבר בזמן יחסי מין"? לכן, המדענים למדו את הנושא הזה (אין להם מה לעשות, על ידי המדען הזה ...) והם למדו כי בממוצע, האדם מבצע ממאות עד חמש מאות דוחפים לבעלי מין.

ואת אורך הפעולה המינית (על פי עצמה, ללא פרלודים, רק את "המזיק" עצמו הוא כ 17.5 דקות.

ואת אורך האורגזמה משתנה מן החבר 'ה ו גבירות: החבר' ה יש אורגזמה נמשכת 6 שניות, ואת הנשים - 20.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. פשוט לבחור Escaled, אשר ידגיש את הרמה יעשה חברה נעימה.

איזה סוג של עוול!

גבירותי יכול גם לחוות אורגזמה בחלום.

זיופי לילה של גברים מנוסים למעשה כל הנערים בגיל מסוים, זה חלק מהתבגרות. אבל לא כולם יודעים שהגברות יכולות גם לעבור את זה, בעוד לא רק בגיל ההתבגרות, ובכל החיים.

העובדה היא שבשינה ארוטית (ואורגזמה מתרחשת באופן ספציפי במהלך חלום כזה, כמובן) מקלות דם לאיברים המיניים, כמו במהלך יחסי מין רגילים, בתוספת הגברת היא די רגועה ולא חושבת על שום דבר, לא מוסחת מרגשותיו, בתוספת היא יכולה לאבד את החלום שלה בחלום - ובינגו!

אגב, זה קורה לעתים קרובות כאשר הגברת לא מתנהגת חיי מין. מה אתה יודע על סקס? כנראה יפה, אתה האדם המשכיל. אבל - לתפוס עוד 10 עובדות, כך שצריך להיות יותר arudite, כי הידע הוא לא יפה!התוכן של המאמר

על מי ברוב המקרים אנשים חושבים על אוננות?

וברוב המקרים, הנשים והומוסקסואלים חשבו על פיט פיט, ג 'וני דה, כריס Hemsworth, Tome Cruz ו כריס Pratty. כתוב את ההערות, האם יש מועדפים ברשימה זו!

Просмотров: 145 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar