21:25
מה לעשות, אם יש לך סקס שיכור? האם יש יתרונות במין תחת אלכוהול

כמה אנשים לא מייצגים מנוחה ללא משקפיים כאילו תקלה חזקה או ברנדי. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בהיעדר תחושה של מידה יכול להתרחש שונה. לא על אף אחד לא סוד לעובדה שכולם יכולים להוביל כל הזמן לתוצאות טובות.

התוכן של המאמר

1 אינדיבידואליות של האירוע 2 יסוד, בכלל, הכללים 3 התנהגות זכרית 4 שימושי עבור נשים 5 כמה pluses

אינדיבידואליות אינקידי

תחת הפעולה של אלכוהול מגביר את המין משאלה. יחד עם זאת, כפי שהיה, המעשה המיני מביא לא מספיק תענוג. לעתים קרובות לא ברור לעצמם, אנשים משתמשים באלכוהול כדי להירגע. הוא מאפשר להם להתנהג בכנות, רגוע בלי להגביל את עצמו עם מחסומים.

הגברת במהירות מתרגלת לרעיון כי סקס מוצלח קורה רק לשתות אלכוהול מפוזר. לא לכל מי שיש סוד של העובדה כי סקס הופך חזק. ההתנהגות גורמת, אכזרית.

בחורים, צריכת גלוי של כמות עצומה של אלכוהול, מגביר את העוצמה. כי כמה נציגים כמו משקה רצפה חזקים לפני סקס. זה מאפשר להם למנוע בעיות עם משך המין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

מבצעים מייעצים רק להשתמש משקאות אלכוהוליים ב כמות קטנה. זה יאפשר לך להקל על נוקשות להירגע, אבל יחד עם זה לשמור על בהירות התודעה.

כללים עיקריים 2

אם אדם עדיין רוצה, הוא הפך, לחוות אותו בידור כזה זה שווה לעמוד בטכניקות בטיחות מסוימות. כשלעצמו, ב -1, לא שווה מסכים למין עם אדם לא מוכר. הוא יכול להיות כמו רובנו כל הזמן אומר, לא בריא, ברמה הנפשית חולים ובקושי, כפי שהיינו מדברים, ניסיון כזה יביא משהו חיובי.

2, בהחלט הקונדום הוא סוף סוף נצרך. הוא לא רק בסופו של דבר, הוא יחסוך ממריון מיותר, ותגן מפני מחלות. קשיים מלבנים פשוט מטופלים, אבל HIV נשאר לנצח. כי ne הגנה שלילוג.

סקס טוב יותר, זה הפך, לבצע בקריטריונים של בית הילידים. ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה יהיה סוף סוף רגוע ונוח יותר. כולם יודעים שאם יש גדרות, אתה יכול לשכור דירה להשכרה. סרק התעוררות עדיף לשלם אורח הולך לא ליצור לא נוח מַצָב.

אם שיכרון היה כזה חזק, זה להחזיר את הפעולות של הלילה האחרון לא נראה סביר - אז אתה צריך לעשות מעשים הבאים. ליידי עומדת אחר הצהריים, לשים את זה בעדינות, כדי לרכוש כספים, כפי שכולם אומרים, חירום אמצעי מניעה עבור כל אפשרות ולקחת אותו על ידי ביאור.

ו מוזוחין, וגברות צריכות להעביר את הבדיקות על הרצפה זיהומים. הרופא יבהיר כמה זמן יש צורך לבצע בדיקות חוזרות ונשנות. ב מקרה של זיהום - הבעיה שנחשפה בעבר, יותר סיכויים מַרפֵּא.

התנהגות זכרית 3

נציגי מין חזקים נוטים יותר לאצרט הַרפַּתקָה. כי הם סקרנים לקיים יחסי מין עם איך אנחנו רגילים לדבר נערות לא מוכרות. אתה יכול לעשות זאת כדי לעשות זאת בעת עמידה במספר קריטריונים.

שותפים אפשריים ניתן למצוא בברים, מועדוני לילה קונצרטים. כאובייקט, באופן כללי, ייבחר - יש צורך להתגשם. המשפחה יודעת מה מצא, היא באה לבדה עם בן זוג. אם הצעיר הוא, אם כך נצטרך לזוז.

אם האישה היא לא לבד, אבל עם חברות, אז אתה צריך להעריך אותם יְדִידוּת. קונפליקטים ושערוריות אינם נחוצים במתקני לילה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שזה לא רק שווה לעורר אבטחה.

אי אפשר, כפי שרובנו התרגלנו לדבר, לשתות רק רבים, בצורה חלקה, כפי מאוד, בכלל, כדי להתמחות לווין.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות הם בחורים מוצלחים שרוצים להסתכל לטובה בחגיגה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן כדי לספק את האובייקטים הדרושים.

אם זה לא, בסופו של דבר, יעמוד על הרגליים, זה לא סביר לספק את זה הנאה. אנחנו בהחלט צריכים תנאים נוחים למין על ידי שיכור. הינכם מתבקשים לשים לב כי אלכוהול מסיר חסמים, וכפי שהוא עומד, כי זה הכרחי כראוי להעריך את הפעולות שלך. עדיף לבלות את הכל בקריטריונים של הדירה.

טוב יותר לפני הנסיעה, לברר כיצד לקבל, לנתונים ליצירת קשר חברות או כתובת לינה. תארו לעצמכם עובדה אחת כי התלבושת תלוי אישה יכול להיות רע להעריך את המציאות. טוב יותר לגרום למונית ולתת ליידי את ההזדמנות לשים את זה קצת Relbo.

כמו בכל מין אקראי, אוקטן מינית צריך להיות רק עם הקדמה של קונדום. אחרת, כפי שאנשים היו מתבטאים, הפתעות בלתי צפויות בטופס הריון מיותר או מין מחלות.

שווה לשלם את האינסטינקטים הרצון לא לדאוג לגבי זה זה יהיה על התלבושת. בגבולות סבירים באופן טבעי. אתה צריך סוף סוף להירגע ופשוט לְהַשִׂיג.

אם כל הבלבול קרה, זקפה של נחלש וזה לא היה אפשרי לחזור, אתה לא צריך לדאוג ולרוץ בבית מרקחת על איך אנחנו כל הזמן מדבר עם ויאגרה. זה אפשרי כי עדיף לשלוח ליידי הביתה וללכת לישון. אלכוהול עמעם רגישות ובמדינה כזו קשה להשיג התרגשות, ולאחר מכן פריקה.

היתרון של סקס על שיכור - יכול להיות חופשי לְנַסוֹת. אל תפחד לשנות את התנוחות, להחיל פרקטיקות שונות. בקיצור, כל מה שרוצה (בגבולות סבירים וללא פגיעה).

לא משנה מה גברת ראויה רגילה. כי nato יש צורך להקצות לה להתלבש ולבסוף לשלם כספים על ידי מונית.

שימושי לנשים 4

כמעט כל הנשים נחתכות על קשרים אקראיים. סקס עם זר הופך להיות משהו חמוד ומרגש. במקרה זה, זה יכול באומץ לְנַסוֹת. סקס שיכור יהיה חוויה טובה ומגוון ב חיים אינטימיים.

בנות נמצאות במצב הפגיע ביותר. יש צורך להדגיש זאת זה שווה דאגה לשימור. אם אדם יודע, זה לא כף הרגל, זה לא הכרחי לשלב איתו.

אין צורך ללכת הביתה. לפגישות חד פעמיות טובות יותר לירות איך אנחנו רגילים לדבר, דירה יומית.

אלכוהול הוא לא רע במתינות, ולכן עדיף לשלוט בו מספר. שים לב כי מין במצב שיכור נשאר מרצון ולכן כל פרקטיקות ללכת לפי כמה לחשוב, הסכם הדדי. אלימות, כעס מאדם חייב alash.

אחרת, זה לא רע בידור ואת השיטה לגלות משהו חדש. לפני שתשלח לצוד כדי להסיר מן התיק מסמכים, לקחת כמות מוגבלת של כספים - זה יהיה סוף סוף להגן מפני שוד.

טכנאים חדשים ומתרגלים מיניים יש לטפל בהם דיוק. סקס אנאלי ללא הכנה עשוי להיות רע לשקף יושר הגוף. לכן, עדיף, בסופו של דבר, להחיל ניסויים בתוך גבולות סבירים.

ניתן לחוות כיצד לבוא לידי ביטוי, מקומות לא קונבנציונליים בבית יחיד תנוחות שונות. כמה כמו צעצועים ומאפיינים מקומיים. כּוֹהֶל מתן אפשרות, לשים את זה בעדינות, להקל על נוקשות וזה עושה חוויות שונות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מיושם.

כמה יתרונות 5

משקל פנאי דומה יכול להביא רגשות חדים. סקס ס ' אדם לא מוכר נותן, כפי שכולם אומרים, הרגשות החדשים ביותר, רגשות. האיש מתחיל אחרת תסתכל על עצמך. איך להתבטא, זוגות נשואים היא שיטה לעשות חיים אינטימיים טובים יותר. כמה מהם הולכים בחילופי השותפים.

אמנים אמנים נהגנו לדבר, נוהלי לא קונבנציונאלי (למשל, סקס שלישיה), עדיף לבצע שיכרון אלכוהולי קטן. ואכן, זה יעשה תקשורת קלה שמחה, אנשים יהיו קל יותר, לשים את זה קצת, אמון.

יחיד, ולכן, להפוך אנשים יפה, נעלם סלקטיביות מגדילה את קונסולת. ואכן, תחת פעולה של אלכוהול, לשים את זה בעדינות, מתעוררת אשור. הלוויין חדל לשקול את גופה מכוער ולבסוף לדחוף הוא, ואדם לא חושש צרות עם זקפה.

מאריך את משך הפעולה המינית. להזיז את הרגע אורגזמה וזה מאפשר זמן רב, זה הפך ליהנות זה לזה. לכן, עם הגישה הנכונה, אלכוהול יהיה, זה הפך, כדי לעזור תחום אינטימי. עדיף לא להשתמש משקאות חזקים לא להתעלל מספר. אתה יכול לבחור יין, בירה, קוקטיילים. את הגודל, זה הפך תלוי תכונות אישיות של הגוף.

כולם, לשים את זה בעדינות, יכול לישון על ידי שיכורים. זה גם גורם לרגשות שונים, אבל אם כך, לשים את זה קצת, זה קרה, אז שום דבר בלוי. כפי שלא היה מוזר, אבל יש צורך לבצע אמצעים למניעת הריון (חירום אמצעי מניעה) ובתחת הבדיקה של הרופא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לידיעתך, אני עוזרת לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקס תחת אלכוהול, סוף סוף, עשוי להיות לא בטוח, במיוחד אם יש נאום על חדירה אנאלי. תחת פעולה של אלכוהול יכול להיות מסה של מצבים אחרים - מן הקרע של פי הטבעת לפגוע בקירות הנרתיק.

ליישם את השאיפות שלך בישראל היסודי, במקרה שאתה מודל מסוגנן של בלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3000 דולר.

זקפה לא טובה, חוסר האפשרות של שפיכה - לעתים קרובות הבעיה היא בטון ב "הכוונה" עם אלכוהול. כן, השאר מתעוררת, אבל, כפי שכולם יודעים, הסכנה האפשרית היא אפילו יותר, והחומרה נעלמה. מקסימום, כי אתה יכול להישאר בעצמנו - כמה כוסות יין או שמפניה, לאומץ. כל זה יותר יכול להוביל לתוצאות עצובות.

Просмотров: 275 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar