01:57
מה צריך ליידי במיטה? כללים sexapility

סקס משחק תפקיד עצום בחייו של אדם. זה אני הצהרה רגשית, ופריקה גופנית ונוחות רוחנית. לאחר טוב, סקס באיכות גבוהה עולה במצב רוח, תיאבון תיאבון, ו קשיים נראים כמו מג'אן. בהיעדר נכון, כאשר אנשים נהגו להביע חיי מין הכל, להיפך, מהבהב, ואפילו הצרות המקומיות ביותר, בסופו של דבר, מתחילים להיתפס כמו משהו נורא ולא מסיס. אלא בשביל זה סקס הופך פנטסטי, כמו אגדה, אתה צריך הרבה להתאמן. מה צריך לעשות את הגברת מיטה? זה יידון.

התוכן של המאמר

1 הגדר טון חושני 2 הימנע כמה מאיתנו רגילים לקרוא, כל איסורים 3 סיכום

הגדר טון חושני

אין זה סוד שהגברות הן יצירתיות מדללים מסוגלים להרגיש ולהעורר השראה.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. שלח לעצמך עובדה אחת שאני עוזרת לזוגות לפתור קשיים כיצד אנו מביעים, חיי מין. אולי העובדה כי מכשיר תאורה מפואר, ורדים טריים, מוסיקה שקטה, יין ו קריסטל - הכל צריך לעשות את האווירה של סקס, הכל צריך להגדיר סקס. להיות עדין במיוחד עדין ומנגינה כדי לחוות משהו יפה ..

הימנע כל bans2

משמעות הדבר היא כי מעכשיו יש לך איסורים עם אדם אהוב סוף סוף. גברים לא יכולים לסבול באנס במיטה, כי מכל הנשמות אהבה לקיים יחסי מין ומחכים לאותו דבר השותף שלו. אם לשפוט לפי החברתי, כמו רבים, סקרים אנונימיים, הדירוג של הכי הרבה איסורים מרגיזים במיטה על איך להתבטא, כגון:

להשבית אור במהלך יחסי מין. "גבר אוהב את עיניה" - עובדה ידועה. אסור לעצמו לשמח אותו, תוכלו לשלול בהכרח איך אנחנו מביעים, הצד האסתטי האהוב של המין, וגם לשים את זה בעדינות, זה אומר את זה. לעשות דמדומים אינטימיים, ולהראות את הכל האהוב, מה הוא רק בחלום! לאחר שקיבל פריקה רוויה, בהירה, האיש ישאיר זמן רב את הזיכרון הטוב ביותר של בוס; נשיקות איטיות או להתחמק לחלוטין אותם. גברים אוהבים לנשק, ואת העובדה שאתה מתחמק מהם מהם עשוי להיות נתפס כעלבון אישי. יש לציין כי ולכן להירגע ולסמוך על השותף; דממה בארון במיטה. עלבונות למעשה עד דמעות. רק לדמיין: האיש מנסה, עושה אותך נחמד - ואתה שותק כמו יומן! לא לקמץ על הביטוי של רגשות: גניחות שקטות, מתוקות, לחישה עדינה, מילים נדירות עדינות ... מציעות סיד, להיפך, מסוגלים לנאח לפחות לגבר, כך לא להגזים אותו; סירוב במינט. הנה טינה - כל כך עלבון, וכמעט כל החטא הנשים. עם כל זה נעלב, זה לא רק על ידי סירוב, טוב, ואת ההפגנה של אי-רצון ברור לעשות "זה".

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. מכפילים, קונים הם צעירים משגשגים, זה שהם יותר גרועים להיראות טוב בפגישה, לוקח יד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, אז כדי לגמרי מעיל את האובייקטים הדרושים.
נערות ליווי במרכז

אולי משהו עדיף לא לעשות בכלל! גברת שרוצה בעדינות לדבר באש, לשים את זה בעדינות, להראות אותו מאפיינים אליו, כפי שכולם נמס, אם כן, זה פשוט צריך לטפל בטכניקה הנכונה של מציצה; סירוב במין האחורי. Revente סקס - מועמדות נפלאה כי הבנות, מסיבה כלשהי, להימנע, רק שמעו את המילה "אנאלי". ובו לשווא! גברים בעצם סוף סוף אוהבים את הבלתי נודדים, ולפלוש את המקום הלא הוגן של אהובתם - חלום. תן את הרגשות החדשים האהובים, והוא יחזיר לך את ההנאה שאינך מרופד; כישלון cunnilingus. יהיה מישהו שאינו גברת, זה נחוץ יותר? אבל הנציגים הפוכים, כפי שאנו יכולים לבלות את הזמן, סקס יפה וכאן, לשים את זה בעדינות, לקרוס לנער את הערכה עצמית של גברים. עצמה טועה ואת זה המאמין כי איך כולם נמס, קונטי מוצלח מספיק רק כדי לדחוף את הרגליים ולתת לאיש "שם". שום דבר כזה! הגברת צריכה להראות איך זה נחמד בעזרת רגשות רלוונטיים והתנהגות נאותה. ואכן, כאופציה, המיקום "69" מתאים כאן, שבמהלכן יהיו סוף סוף להודות לשותף שלו; כישלון במין עצמו. טיפשות בלתי נסלחית! כמה צעירים, בכלל, יושבים על הפורומים, דנים במרירות, כמו שלו "הראש כואב", אז "שיני החוכמה יהיה לחתוך". ומאוחר יותר, מתוסכל, ללכת שמאלה, ועל הפורומים, ולכן הם נכתבים כבר מקופחים של בני זוגם. אז זה לא היה, לא מעז לתמרן ולהפוך את פלטפורמת המסחר למיטה.

סיכום 3

מה צריך את הגברת במיטה?

תהיה עצמך. מכל הנשמה להצטרף לשותף, לשם כל התשוקה, לתת לו הנאה, והכי חשוב, להיות מרופד; ניסוי, ברוכים הבאים משהו חדש, לתת משהו משלך .. למד את הטכניקה של Mineto E לעשות את זה, בלי לחכות לבקשות מעצבנות של האיש שלו; זכור כי אין "מקומות מגנים" במיטה, ולכן כאן נראה כי הוא מותר ו tylete; לבסוף, סוף סוף להיות היוזמה, מבלי להסתובב עם כל זה במפקד, כפי שהיה מבוסס, נותן לו "הברזדה הראשית של הלוח" אליו; כל הזמן לפתח בכיוון זה, לשפר את ההזדמנויות ואת מיומנות השחזה; כדי להיות כמו אנשים המשמשים להביע, עדין, מטופח, מקסים ונלהב, פולט נשיות ומין.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

זה צריך לשמש כך לדבר מיטה, השראה אדם, ובראשונה עצמה. הפוך את האווירה, מנגינה למין.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הקונים הם מוצלחים צעירים אשר גרועים להיראות בהצלחה בחגיגה, מטפלים ישירות ביד עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק די, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

לאסוף תחתונים ייחודיים, גרביים, חגורה; לשרוף נרות, לעשות דמדומים. אל תשכח את גליונות המשי של ספייק אדמדם או כחול.

הגברת צריכה להתנהג במיטה טבעי מאוד. אין צורך לנסות לתאר תענוג וגם לחקות שחקניות של סרטים למבוגרים. לא, באופן כללי, צריך לסבול את מה שאני לא אוהב. אין צורך לשתוק, והוא הפך, לפחד לומר בן זוג, מה שאני רוצה ומה אני רוצה לחוות. המיטה אינה מקום לאילוצים ולשתיקה! גברים פשוט ללא סיבה מן הגברות כי הם שיתוף ישירות מה שהם רוצים. להבין, ראוי להזכיר כי זהו הכלל העיקרי של המיניות - היכולת לקחת את brazers של פעילות מועצת המנהלים בידיהם. ובכן, באופן טבעי, תחתונים יפה, איך כולם נמס, אף אחד לא בוטל פלסטיק נשי.

Просмотров: 129 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar