16:38
להאריך תענוג או איך לקיים יחסי מין כל הלילה?

בראשם פנטזיה גברים רבים וגברות לראות את עצמם אוהבים מי מסוגל לספק אחד את השני במשך זמן רב. רבים מהם חושבים על השאלה: איך לקיים יחסי מין כל הלילה ולא מרגישים.

התוכן של המאמר

1 הכנה למרתון 2 להאריך את ההנאה 3 מה שווה לשים לב לתשובה לשאלה כמו קיום יחסי מין כל הלילה?

באופן טבעי, זה אפשרי מאמינים ביכולת לקיים יחסי מין לאורך הלילה, כאשר אנו מדברים על אנשי ההתבגרות גיל אשר מספר הקרקעות ללילה שולט באיכותם. אבל אם אתה מדבר על גברים ונשים דור ישן יותר, ואז עם קושי ניתן להגיש זוג שיכולים להיות לילה יותר מ 2-3 סקסי אנשי קשר. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

מאשר מבוגר יותר את החוויה של היחסים של בני הזוג, פחות הזדמנויות להיוולד על מרתון הלילה מִין. אבל למה לא לנסות? אז, מה יעזור שותפים sexpile לעמוד כל הלילה בטון, ומה האירועים צריכים קודם לְבַלוֹת?

הכנה למרתוני

להתחיל תנאים מתאריך. אין לתכנן אירוע כזה בימי חול. מחשבות כי מחר יום העבודה, לא ייתן מאה אחוז כדי ליהנות מהתהליך. יום ללא דופי - יום שבת. שבוע עבודה, ועל המשימה שלה בעבודה, נשאר בעבר. הגיע הזמן לספק הנאה זה לזה.

השחקן הראשי במרתון לילה סקסי הוא גבר. אחרי הכל, באופן ספציפי, זה תלוי זקפה ובריאות הגופנית שלו אם יהיו כמה לישון הלילה הזה או לא. לאמה הקצה את התפקיד של התוכנית השנייה. קנה יין הידוק, לארגן צפייה סרטים רומנטיים, עם אלמנטים ארוטיים.

לא שווה את זה להימנע ממין במשך כמה ימים לפני תאריך מינוי. אחרי הכל, מארוך התנזרות, האדם יכול מאוד מהר כדי לסיים, וכל אחד הוא הבא הלילה יהיה offerhadowed על ידי הקצה הכולל של יחסי מין.

אנו מרחיבים הנאה 2

פרט צמח ערב ולילה. לא לטעון את עצמך מזון כבד, ארוחת ערב צריך להיות קל אבל קלוריות. הגברת יכולה להיות מעודכנת מלתחה משלך יפה סט של תחתונים ו Peignoir.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. סדר חסכוני יותר esquiten, אחד יהיה להקצות מעמד ויאסוף חברה נעימה.

גברים מאפשרים לזה לטפל בפיתוח הגדרה רומנטית. וזה בכלל לא כמו אורגזמה של נשים לא חשוב לגבר. העניין הוא כי הרצפה הנשית הרבה יותר קל להחזיר את הכוח לאחר מין סוער. אפילו, לאחר שחוו כמה אורגזמות, אישה, עם התרגשות מספקת, מוכן למין אחרי חצי שעה. חבר 'ה צריך הרבה יותר זמן כדי לחדש אנרגיה. וגם אם האיש ברעיונות שלו הוא מוכן sotimi, הפין יכול להביא אותו. זה צריך גם להישמר בראש כי אחרי סקס אורגזמה סקס יכול להימשך.

אבל אם האיש בוגרים תחילה, הילדה תצטרך לצפות לזמן שלאחר מכן. לכן, עצות עוקבות ייווצרו עבור מחצית חזקה של הצמד.

מה שווה לשים לב לתשובה לשאלה כמו קיום יחסי מין כל הלילה?3

השתמש במוצרים הנכונים. פירות ים וביצים עשירים באבץ. כפי שהוא ברור, אבץ הוא המשתתף הראשי הראשי בפיתוח של טסטוסטרון הורמון הגברי. עם אינדיקטורים רגילים של הורמון זה בדם של אדם, העוצמה תתחזק במשך זמן רב. מיותר אל הקטן ביותר. בהתחלה, הלילות כאשר שני השותפים מלאים בכוח, וההתרגשות שלהם היא בשיא היכולות שלהם, השתמשו בתנוחות מורכבות יותר של צריכת אנרגיה. זה יכול להציב במצב אנכי, כאשר אישה מסתמכת על הקיר, ואדם הוא מאחור. אחרי כל מגע מיני, באותו זמן לבקר בשירותים ומקלחת. אתה יכול לקחת נהלי מים יחד, זה גירוי נוסף של אזורים ארוגניים של שני השותפים. אל תיעלם ממין אוראלי. אם אחד השותפים מרגיש עויתי והוא לא מוכן להמשיך את הלילה, השני יכול לסייע לו להחזיר את הכוחות ואת הטון בעזרת שפה ושפתיים. זוהי דרך לא למרוח, לאחר מכן ימשוך המין המסורתי. אמיתי פוזי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור אסקמנטל, אשר תדגיש את המצב יהיה חברה חמודה.

אם בני הזוג רוצים לדחוף את הגישה של שפיכה ואורגזמה זכר, הם צריכים לשמש על ידי "אישה מלמעלה". כך מקרר, עלי הדם מהחבר, על כך, ניתן להרחיב את תקופת הקשר המיני. תפקידים שבהם האדם ממוקם מעל הגברת, למשל, "מיסיונר", מכוח חוקי הפיזיקה, יוביל לאורגזמה חזיתית. לאכול את הדברים המתאימים מראש. כדי שיהיה לך לילה טוב, להכין את הבאים: אמצעי מניעה (גם אם השותף תופס גלולות הורמונליות, הקונדומים לא יהיו מיותרים, בעזרתם, אתה יכול להאריך את הזיקפה באדם); scrunchy; מפיות רטובות; סיכה (עם מגעים למין לא אימונים, הגברת מקטינה את הייצור של סיכה טבעית, והיעדרו יכול לפגוע באברי המין של השותפים). לא להרים על חטיפים. אפשרות ללא דופי עבור חטיף קל בין מעשים מיניים הם פרי. לשתות אלכוהול הוא לא טוב יותר, הם יכולים להשפיע על מרגיע, ושני השותפים יתחילו לשכב לישון.

לא שווה את זה כדי לענות את עצמך להסתמך על העובדה כי במשך הלילה יהיה לך יותר מ 3 אנשי קשר. סקס הוא תהליך עלות העבודה, שני השותפים לבלות גדול כמות האנרגיה על מנת להעניק חבר חבר. זה למה, אין צורך לשים רשומות ולהצדיק את השכנים כי אתה כמעט כל מסוגל. ו זכור כי מצב רומנטי, אהבה ותשוקה לשותף, לעזור לך להשיג את המטרה.

Просмотров: 974 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar