10:05
כמה כלים עושים מודלים באינטרנט Bongacams

למה חדש לבחור באתר "Bongakams"? מאז יש ממשק ברור, רישום רגיל ורווחים יציבים. באופן טבעי, כולם סקרנים כמה הדגמים מתקבלים על bongacams. בואו להבין את זה אם, באופן כללי, להירשם בפורטל ואם ניתן לעבוד בסופו של דבר!

איך סוף סוף להתחיל על bongacams?

הרשמה באתר האינטרנט לא ייקח הרבה זמן. האחות תבקש ממך להיכנס לנתונים אישיים, להעלות תמונה שלח תמונה דפי דרכון. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי נקודת הביטחון היא כי המנהל יש צורך, באופן כללי, כדי לוודא כי העובד העתידי כבר 18 שנים. השאלון נבדק במשך 2-24 שעות.

צעד שלאחר מכן - מעבר הזיהוי. כך שידור המשפט, שרק אנשי צוות מקבל מנהל. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי העובד בוודאי היה משוכנע כי הרישום נערך על ידי אדם אשר מסמכיו גירשו לבסוף לבדוק. אז אישה מומרת, כמו אנשים רבים חושבים, את כל הימין של פורטל Bongacams.

במערכת, כפי שכולם יודעים, הרבה נשים, איך להתבטא, של גילאים שונים. כל דגם מצלמת אינטרנט מנסה איכשהו להתבלט בעיצומו של המתחרים. זה צריך ללמוד מראש כדי לדבר פרופילים של נשים האהוב. אבל כדי לדבר התמודדות ההתנהגות שלהם לא מומלץ. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי עדיף גם לבוא עם הסגנון שלך של תקשורת או, זה הפך צריך להוסיף משהו מרגש לתוכנית.

דירות דיסקרטיות בצפון

נפתח Stockey ... כיצד למצוא עבודה ...

לפני תחילת שידור, אתה צריך להכיר את הכללים של אתר האינטרנט של Bongacam. אחרת, אתה יכול לקבל חסימת פרופיל ממש בהתחלה, כפי שכולם אומרים נתיב הקריירה. אם הכל, סוף סוף, נכון, אז אחרי כמה שעות הצעת החוק יתחיל גם לחדש.

רווחים רווחים מצלמת אינטרנט מודל על bongacams

Tocken - מטבע מסגרת, אשר נמצאת בתרגום הקרובה לתוך הכסף והוא מוצג על כמה באים לידי ביטוי, ארנקים אלקטרוניים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בהתחלה אולי זה לא יכול להיות ברור כמה כסף עושה מודל ליום. מישהו קטן יודע מה אתה רק צריך להתעמק לתוך תעריפי המערכת, אז הכל יהיה ברור.

1 Tocken הוא 0.025 דולר, כ 2 רובל. כולם יודעים כי 10 אסימונים שווים ל -18.5 רובל (0.25 דולר). המטבע הוא בדיוני, וכן לשים את זה בעדינות, יש תעריף משלה, אשר סוף סוף לשנות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הסכום הברור הוא כל הזמן פירט את הכללים של האתר.

ועכשיו במחיר עבור האוויר באתר. ישנן וריאציות תקשורת לאחרת עם מבקרים באתר:

  • צ'אט חופשי. זהו מהלך שיווקי המאפשר לך לפתות איך אנחנו מדברים כל הזמן, מעוניין הצופים ב Privat. כולם יודעים שבאישה חינם צ'אט לא, בסופו של דבר, מקבלת כספים כדקה, אבל אולי זה יסמוך על איך כולם יודעים, טיפים מאורחים נדיבים. זה יהיה רע אם לא אומרים כי אלה הם כמויות קטנות של 10-50 אסימונים, רובל 18-150 רובל. יש צורך להדגיש כי הדגמים הטובים ביותר של השעה, כפי שכולם אומרים, אוויר חופשי, לשים את זה בעדינות, לאסוף 500-1000 אסימונים (900-1850 רובל).
  • קבוצת Chot, אשר אתה יכול להיכנס על ידי תשלום 30 אסימונים (60 רובל) לדקה של תקשורת עם המודל. המינימום עשוי בסופו של דבר להיות 2 אנשים. אם מישהו מהקהל מחליט סוף סוף להישאר במחצית שעה, האישה תקבל 900 tokenes (22 דולר).
  • שיחה פרטית - אתר נמצא רק, כפי שכולם יודעים, את האדם הראשון. יש צורך להדגיש את העובדה כי העלות של דקה של 60 אסימונים (120 רובל). באופן ספציפי, כמו רבים באים לידי ביטוי, פורמט כזה של תקשורת נחשב איך כולם יודעים, הרווחי ביותר. אבל תחרותי, כפי שכולם יודעים, הוא גדול, ולכן, סוף סוף, תצטרך לנסות סוף סוף לתפוס את תשומת הלב של האורח הנדיב.
  • הֲצָצָה. יש צורך להדגיש כי הפורמט יהיה גם לגשת לאנשים שאוהבים, זה הפך להיות מרגל על ​​אחרים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי האורח של תשלום 15 אסימונים לרגע של האתר, בסופו של דבר, זה מקבל גישה איך החדר הפרטי מתחיל לבוא לידי ביטוי, שבו המודל מדבר וכיצד הוא הצופה הראשי. משהו כשלעצמו, אדם ריגול לא יכול פשוט לדבר ולהשאיר הודעות, רק שעונים.
  • מתחילים של מודלים מצלמות עבור החודש הראשון של עבודה על Bongacams לקבל פחות מ -100 דולר. הסכום הבא יהיה, לשים את זה קצת, לגדול מן המאמצים של הנערה. העובדים הטובים ביותר של האתר כפי שהוא היה מרוויח מ -1,500 דולר לחודש. שים לב כי מתברר כי הוא מציאותי לחלוטין להרוויח מ 100 אלף. 30 ימים רובל. הראשי, לא להיות עצלן ולבצע מאמצים הגונים!

    המסקנה אפשרית על ארנקים אלקטרוניים: קיווי, Webmani ו Yumani (Yandex כלים). סף קטן 50 דולר.

    Просмотров: 147 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar