21:24
פופולריות יוצאת דופן: צעצועים למבוגרים בקרוב יהיה כל אחד

חנויות מין ניכרות לחדש כמה חושבים מבחר שלהם. אין לי זמן להסתובב איך דרך זמן למכירה זה מה שהם לא יתחנו על הראש (טוב, או איפה עוד).

סובייטי שאינם פנסים ומפרקים מידע העבירו מסקנה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, מביש, כך, עובדה זו חייבת להיות שותקת. אבל ליחידות יש מידע כי לשירות הליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

כולם יודעים כך אחרת, שמרנים בשאלה זו הופכים פחות - וזו עובדה.

סעיפים מכילים

1 נתונים ממחקרים 2 סקרים אינדיקציה 3 זמן שינוי

החל משנות ה -80, ויברטורים היו וגם דיור, כפי שכולם חיים, צעצועי מין הפופולריים ביותר. אבל קונה צעצועים כאלה, אנשים קודם לכן היו הרבה שאלות רטוריות. אז, גבירותיי מחשבה: "אם אני צריך ויברטור, את העובדה, כפי שכולם יודעים, אני לא כל כך?"," עכשיו אני תלוי בכובע הזה?", עכשיו שלי, איך אנחנו מביעים, חיים סקסיים עם שותף ישתנה?-, "איך לשכנע את האיש שלי כדי לכלול את הצעצוע הזה במין שלנו?"ועוד הרבה.

גברים עצמם נשאלו לעצמי, שאלות כאלה: "אני נסחרת על היצירה?"," אם זה צריך את זה, אולי לי משהו לא בסדר?"וזה דומה. לִרְאוֹת? אז אנשים תהו אם מישהו צריך ויברטור, אז משהו לא בסדר עם שותף אחד. למרבה המזל, כרגע למדנו להתייחס לקל יותר.

נתונים מחוקרים

בחזרה בשנות ה -80 זה היה לא ברור כמה נשים באמריקה בבעלות ויברטורים, אבל סקסולוגים הציג כי כ -10%. מאז אותו זמן, ויברטורים הפכו המיינסטרים. סקרים אחרונים מדגים, 65% מהנשים יש לפחות מכשיר אחד עבור סקס מחנות סקס, וכ -40% כללו אותם במשחקים סקסיים עם שותף.

הפופולריות של ויברטורים ללא לאות סוף סוף גדל, ועכשיו אנשים לא שואלים את השאלה: "למה אני צריך את זה?-, עכשיו בראש שלהם מתעוררת: "איזה ויברטור אני צריך?-. זה אפשרי כי זה הגיוני כי פולחן ויברטורים הופך להיות עשיר בכל מקום. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

סקרים מעידים

באינדיאנה החוקרים ערכו סקר בקנה מידה גדול, שקיבל את התפקיד של 2056 גבירותיי 1047 בחורים. כפי שלא היה מוזר, אבל גילם נע בין 18 עד 60 שנה. הרוב המכריע של המשתתפים אמרו שהם שייכים חיוביים אל ויברטורים והם דומים צעצועים. רק מספר לא משמעותי של המשיבים גישה שלילית צעצועים.

משתתפי Tokget התבקשו לענות על השאלה של אוריינטציה צרה.

לספק חלומות אישיים בישראל רק כאשר אתה ילדה אלגנטית מן הפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5500 דולר.

כולם יודעים שהשאלה היא האם ויברטור הוא חלק מביטוי בריא, כמו אנשים רבים חושבים, סקס, 77% ענו כן, ו 23% - לא. רוב (75%) אינם נגד כולל צעצועים איך רובנו רגילים לדבר, סקס משלו, כי הם מאמינים כי זה משפר את איכות האורגזמה.

אבל 88% מהמשתתפים אינם מסכימים לחשוב שהוויברטורים צריכים רק נשים בודדות. יש צורך להדגיש כי לפני כ -30 שנה, סביר להניח, מספר אנשים כאלה האמינו כי ויברטורים הם המציאו עבור אנשים בודדים.

שינוי זמן 3

איך העולם שלנו משתנה במהירות. ואכן, אפילו עבור חבר 'ה לא מזל רע, אם הגברת שלהם יש ויברטור בממשלה שלו. שהומצאו בעבר בדרכים מתוחכמות בעדינות לשאול את השותף כך לומר לכלול במין כמו דבר עכשיו לעשות את זה קל יותר איך הרגיל. גברים מתפללים כי צעצועים אלה להוסיף azarto ל סקס שותף.

אין ספק שיש מתנגדי חידושים דומים, אבל זה מיעוט, ואנשים כאלה הופכים פָּחוּת. אז, נשים, אם אתה רוצה להוסיף ויברטור למין עם שותף, אבל לא תוכל לשאול בצדק כדי לדבר, להראות את האיש שלך מאמר זה. זה נותן דיון חדש זה ייתן לך מה שאתה רוצה.

העולם משתנה, ויחד עם העובדה שהוא מיהר, כפי שכולם אומרים, עקרונות מוסריים. כולם יודעים שהעובדה כי כמה עשורים לא יעלה על הדעת, שכבר מתאימה לחיי היומיום שלנו. אם Passia שלך שואל, לשים את זה בעדינות, לכלול ויברטור במין שלך, לא רק בדיוק כמו להעריך באופן מוחלט את הרעיון הזה. ב 95%, הנקודה היא לא ממש בתוכך, וכשותף אתה לא רוצה להחליף לנושא דומם. הגברת שלך פתוחה לשנות וחידושים. להיות גאה בכך, ותודה היקום על שמירה על הנוכחי.

האם ידעת על קיומו של בובות סקס יפניות אמיתיות, לרוץ מהר יותר על ידי הפניה, תאמינו שזה יהיה סקרן.

Просмотров: 4949 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar