01:56
את הסוגים העיקריים ואת סוגי אורגזמות בחורים

יש כזה משפט - גברים מקבלים אורגזמה אחת, המעידה על קצה המעשה המיני. למעשה, זה לא. כולם שמעו פעם על שבץ סרק, שקיות ריקות ובועת זרע צפופה. הם יכולים גם לדמות, עושה דגש על פיזיולוגיה - לא עקבות, לא אורגזמה.

התוכן של המאמר

1 מה קורה לו - תענוג במספרים 2 Main סוגי אורגזמות 3 כאנ לספק לו הנאה?

למרות שזה יכול לקרוא רק על הכמות החסרה של הזרע. הגברות כבר מודעות למגמה כזו, הן מבינות שלא כל מין הושלמה באופן חיובי במונחים של "אובדן דלק הוצאות". מתברר, סוגים של אורגזמות בחורים גם שונים, כמו גם את הנשים.

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. אבל זה כבר לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

רק שלהם אפילו יותר מאשר זה נראה על המבט הראשון.

מה קורה איתו - נהנה במספרים

כדי לממש את התגובה של הגוף הגברי וללכוד אותו בכמה סוגים של אורגזמה, יש צורך להבין את זה איתו מתרחשת במהלך הזרעים. במכון מסצ'וסטס בדיקה - 100 שמונים אנשים לקחו את התפקיד. באמצע המתנדבים שלהם:

גברים עד 20 שנים, בודד ומווחד; גברים גיל העמידה - ספקטרום של 30-45 שנים; בּוֹגֵר גברים (איש משפחתי וחופשי) מ -50 שנה.

כולם ענו על השאלות המיניות עבר את "הבדיקה" עבור רגשות לאורגזמה. עם כל זה הם הוצעו כמה לאחר לחזור על הפונקציה, להשוות רגשות, מתאר אותם. רבים הסכימו I החל לעקוב אחר ההוראות:

1st סקס עבר עם הגברת (שהיה לו את זה), עוד ביום שלאחר מכן ללא עזרה (אונניזם). קצר אחרי אחריו, החזרה - הרגשות השתנו. זה היה רשאי להוסיף ניגודיות בצורה של צעצועי מין, רולים ארוטיים. לאחר מכן מחקר שנערך - בדיקות דם ו spermogram.

תוצאות עבודת המחקר הראו:

כ -20% מהחבר'ה מתונות אורגזמות כאשר הוורידים פועמים על האיבר המיני של הגברים דופק לב. זרעים זורמים טיפות, כמותית יפה עבור זריעה.

45% מהנבדקים הודו בכך מתח הבדיקה של הגוף כולו במהלך שפיכה. זוהי הנורמה, הפתולוגיות אינן נמצאו - יותר מ -40 שנה. עוויתות נצפו בספורטאים, - פגע ברגל, בפה או ביד.

ו -17% מהחבר'ה אמרו כי אורגזמה 1 - חזק מאוד, מהלכים, התכווצויות של פירות יער יכול להתבטא לאחר הַפלָטָה. למה החמישית? מאז NE כולם הצליחו לפתור את זה, כך שאין שום דבר לירות על מטרות. אתה יכול להבקיע את החיתוך על 2-3 פעמים, ועכשיו האיש חווה רק אורגזמה פיזיולוגית שלא תעשה כל תחושה (אין זרע - לא הֵרָיוֹן). מטיולים ופסיכולוגים פתולוגיים - זוהי הרפיה אקראית של הגוף כרגע של להיות אדם בוגרת. הגוף עצמו קובע את מרכזיו על ידי הפעלתם בעת מילוי האשכים.

רָאשִׁי סוגי אורגזמס2

בהתבסס על מחקר נתונים עכשיו להקצות סוגים הבאים אורגזמות של בחורים:

"פריקה חשמלית" היא האורגזמה החזקה ביותר, המתוארת כ"נגע לזרם "," לקפוץ ביקום "ולא.ד '. מתרחשת כאשר שפיכה משפיעה על מגזר הגוף שפיכה מבלי לגרום התכווצויות. תקן האורגזמה הזכרית האומללה מדי פעם ניתן לחזק עם צעצועים ואמצעי עזר. רבים הם נקטו זה, אבל בתמורה לקבל סוג אחר של אורגזמה.

אורגזמה נפשית - אורגנית פריקה כאשר האיש cums "על פי תקן", ולאחר מכן המוח מפרש מצב ומפתחת את העלילה "כמעט". זה קורה בשניות - במשך 5-7 שניות, אדם יכול להציג יופי ממגזין פלייבוי, אשר מגיע על זה, מאוחר יותר הם לשנות את התנוחה ובסופו של דבר משלים הכל על "עומד". בזכות המוח ולעבוד נוירונים גבר יכול לדמיין אף אחד, כי הגברות הן כך בגידה במיננטל לא עומדת גם אם הוא קרוב. נערות ליווי בראשון לציון

אורגזמה סופית, אשר בחורים ובגברות - זה המוח. באופן ספציפי, הכל בא משם אותות אחראי על התגובה וההנאה.

ירה סרק - כמעט כל 5 האיש חווה אורגזמה ריקה, ללא שפיכה. מכאן ישנן עוויות על הפנים, את הפנים המעורבים כמה נשים. 5% אחרים ממשיכים מן המוח מ הנאה, אבל אין לך הנאה מזה. כי ב 95% מהמקרים גברים לשייך יחסי מין עם משהו בלתי ראוי, אשר נותן להם רגשות בלתי נשכחים באזור של פאהה וכל הגוף. מדענים החליטו להקים "גבול" סוגי אורגזמות איכשהו לתאר אותם.

גַם סוגים דומים של אורגזמות בחורים נפגשים בבגרות כאשר שפיכה מלווה רוויים עווית שרירותית של כל איברי האגן הקטנים. רגשות כמו הגברות אורגזמה היא הנוראה והכואבת ביותר.

הגברת הזאת היא נורמלית, גבר - חֲרָדָה. אמירה כזו מתאימה כאשר הגברות מאמינות בחורים יכולים סקס אומלל ואורגזמה, שאינו מְגוּוָן.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. מספר, לקוחות הם בנים בטוחים, אשר רוצים להופיע בהצלחה במבט אחד בחופשה, לוקח יד עם בחורה בהירה. זה להרוויח זה די מספיק כדי לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

למעשה, הבנים עשויים ליהנות סקס, מסורתי ובעל פה. אבל אלה רק זנים שאינם אומללים עבור כוח וכוח של הרגשות.

אֵיך לספק לו הנאה?3

מאז הגברת לא יכולה להשפיע תדירות הקיצוצים קצביים (זה תלוי בפיזיולוגיה ולמבנה של גברים איברים), הוא מסוגל רק לחזק את הרגשנות. השיטה הטובה ביותר מוכרת בניגוד לחילופי תרמי:

לקחת קוביית קרח ולנשק אדם מגניב ספוגים בראש חבר - זה עוזר מתח לגדול. מָתוּחַ חבר - רגע טוב לעורר אותו להירגע וחוזר חדה אל "מתלה של smirno". אתה רק צריך לקחת את זה בפה שלך ואחרי כמה שניות לחקות באופן דרמטי את כניסת הנרתיק הכללה. אם סיכה החלה לצאת, אתה יכול להמשיך אימון - להקניט, ייסורים. ואז האורגזמה תהיה בהירה וחזקתה יותר.

כמו כן, גברים עצמם אינם שוללים האפשרות להשיג כמה אורגזמות בנפרד. בשביל זה אתה צריך מיד עיסוי ראש חבר וביצים - כך גירוי של פליטות הזרע גדל פנימה פעם אחת, ואת קצות העצבים הם "מחכים" יריות. קטעים אלה של המוח מופעלים, אשר משיקים תגובה כימית אנדרוגן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. בדרך כלל הם די 2-3 דקות, בעוד הנערה זקוקה 10-15, בתוספת גירוי רווי של אזורים ארוגניים אחרים. אגב, הרגשות במהלך מין ואורגזמה בחורים וגברות הם למעשה לא שונים - הוכח על ידי מחקר מרתק שנערך לפני ארבע עשרה שנים. וגברים, כמו נשים, יכולים גם לקבל סוגים שונים של אורגזמות! רק גברים רבים לא יודעים על זה ומעדיפים לעשות הכל בזקן. הדרך היחידה להרחיב את טווח הרגשות במהלך המין - ניסוי!

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. כמו בפועל מציין, אדם צריך אפילו פחות זמן להגיע לאורגזמה.

Просмотров: 661 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar