12:50
איך לסיים, לשים את זה בעדינות, לדאוג ולבלות סקס על הסגר

מחקר שמש, שהתקיים על ידי המכון לקנסקי באנדיאנה, 24% מהנשאלים (אנשים שנישאו) השמיעו כי הם נעשו, בסופו של דבר, מקיימים יחסי מין פחות מאשר לפני המגיפה. 17% מהגברות באותו מחקר אמרו על הירידה של שני רבים באים לידי ביטוי, מינית, כפי שהוגדרה, הצהרה חושנית ביחסים עם שותף מאז תחילת מגיפה.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התעסוקה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. הכל מבין כי היום הנמלון שולח רק את הלקוח במקרה, מחזיק את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה ישמש אינדיקטור למעמד.

מחקר נוסף הראה כי הוא הפך לשליש מהזוגות נעשה יותר קונפליקט עם תחילתו של קורונאבירוס, בגלל מה שחיים המין שלהם סובל גם.

התוכן של המאמר

1 טיפים, כיצד לשפר את הרווחה ואת חיי המין במהלך מגיפה

כל זה עצוב, אבל, למעשה, זה נורמלי לחלוטין. רמת הלחץ, עם מי יש צורך לנהל על ידי המוח, כפי שאנו מבטאים, האדם האמצעי, גדל בחדות בשל סיוט, בסופו של דבר, לחלות, סיוט לאבד עבודה או מישהו מן יקיריהם, אפילו רק רק עבור תצורות בחיים ובצורך, לשים את זה בעדינות, 20 שעות ביום לבלות לצד זה, ארבעה קירות עם שותף וילדים (ואתה עדיין צריך מחשב כדי להיראות ולעבוד).

אמילי Naughs, מורה מין, חוקר ויצירת הספר "בוא, כפי שאתה: מדהים, כמו רבים חושבים, מדע חדש שישנה את חיי המין שלך" ניהל ניתוח של הנסיבות המשפיעות על איך כולם יודעים, חיי מין ורגשית רווחה של זוגות רומנטיים ונתן כמה עצות המבוססות על עבודתה על עבודת המוח האנושית.

טיפים, כיצד לשפר את הרווחה ואת חיי המין במהלך הפנדמיה

שנה את נקודת המבט.

סביב סקס, למעשה, נבדק מאוד, איך להתבטא, ציפיות חברתיות רבות. הכל כבר זמן רב ידוע משהו: אדם חייב להיות גבוה ליבידו ותאווה, בכל מקום פעמים רבות. הגברת צריכה לאהוב הן בנרתיק, ואת המטרה האחורית, ואת המין אוראלי, ומצד שני, זה, איך להתבטא, הידוק ודחוס. בני הזוג צריכים להיות הרבה מין, עדיף להם, בסופו של דבר, לעסוק בהזדמנות הראשונה, ולא מתועלת, באיזה שלב הם העניינים שלהם, ומה שביתתם בעולם מסביב.

אז: אין שום דרך נהגנו לקרוא, הדרך הנכונה לקיים יחסי מין. ולא, כפי שאנו מביעים, את התדירות הנכונה של המין, ולא היה לך משהו לקרוא "אתה צריך, זה היה צורך לקיים יחסי מין לפחות 3 פעמים בשבוע, אבל על השני אתה מחכה גירושין ו מוות לבד "- זה שקר. הדבר העקרוני ביותר בעניין זה הוא תענוג וסיפוק, שלך ואת השותף שלך. לא יותר unprincipled.

וזה נורמלי למדי, הרופא של Naughs סבור כי במהלך מגיפה כאשר אתה בעצם מוקף בלחץ מכל הצדדים, אתה חווה תשוקה מינית קטנה יותר מהרגיל. מתח רק מעכב את כל המערכות האחרות ואת הרצונות של הגוף, לא לספור את אלה כי הם מיקוד ההישרדות. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי אפילו בעלי חיים לא להכפיל כאשר אין היבט ישים, בסופו של דבר.

לכן, זה יכול להיות, אתה לא צריך לשנות שום דבר בכלל, אבל אתה צריך להירגע, לנשוף ולהירגע. אתה יכול לעשות (או לא לעסוק) סקס לעתים קרובות ככל שאתה גם רוצה. הדבר העיקרי הוא שהוא ברצון, ולא בגלל "יש צורך", "יש הזדמנות", "הוא (א) שואל" וכי הוא מביא הנאה.

תכנון מין.

החברה רומנטית מאוד ברעיון של סקס ספונטני. כאילו תהיה תשוקה מינית. או שהוא נושם פשוט מן הנוף ואת האינטימיות של האדם האהוב.ובכלל - להיות חביב. תקשיב לרצונות הגוף שלך, לא דורשים ממנו מאוד, לבלות יותר זמן עם אדם אהוב ולנסות לקרוא אותו לעתים קרובות יותר איך אתה אוהב אותו. כתוצאה מכך, הוא קשור ישירות לאנשים, כאשר הוא סביב מתח ו coronavirus, וללא אותם מדי.

לכן, העיקרון של עצמו אינטראקציה כזו לארגן. כאן תוכל לסבול:

תרגיל תשומת לב חושנית ורומנטית מחוץ למיטה. זורם רך, זרועות, מושבים כרועים משותף, הקלה לשיער, ריאות, כמו הרבה מאיתנו לבד, מלטפות שובבה שאינן מובילות למין, מסרים רומנטיים או ארוטיים - כל מה שגורם לך להרגיש ליזם זה לזה ולהרגיש ציפייה רגע ההליכים. שיחה גדולה. באופן כללי, בנפרש אישי ואישי, אינטימי. לחלוק יחד חוויות ארוטיות, חושניות, לקרוא את מה שאתה אוהב בחיי מין עם בן זוג, מה אני רוצה לשים את זה בעדינות, לחוות יותר. בעיקר, סוף סוף לעשות את זה, כפי שיש צורך להביע, בחביבות, ללטף, חם ופתוח, ולא בפורמט ביקורת. להתייחס זה לזה בחמלה וברכות. כדי לתת זמן אחד לשני כאשר אתה רק יחד, לא מקבלים מוסחת על ידי איך אנשים משמשים להביע מי עוד, לבלות יחד.

גם - למעשה, אז לומר לתזמן את הזמן שאתה תהיה מוכן לשלם אחד את השני במובן חושני. חיבוקים, נשיקות, פרלודים, חיבה, ולא שאתה רוצה, יחסי מין (וללא אותו). כפי שנכתב בספר הפסיכולוגים הקליניים שלהם פגי קליינפלץ. ציד מאוד להקצות את מה שניתן למנארד, "אתה לא יכול לתכנן סקס טוב, אבל אתה יכול בכוונה להיות כדי להפוך את התנאים שבהם זה יכול לקרות".

שואפים לחידוש.

כל חדש רק מרגש. זה נוגע וחדש לעיר, קוק רובנו התרגלו כדי לקרוא, חיי מין, ובכלל, באופן כללי - למעשה, כל מה שעושה את הלב שלך לנצח לעתים קרובות יותר.

להבין מטרות יליד בישראל בקלות, במקרה שאתה אשה מענגת מאוקראינה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר להרוויח חודש מ 4000 $.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

נסה דברים חדשים עם שותף - אז הוא הצדיק את המחקר של מכון אינדיאנה, יהיה גם קשור למשהו חדש, וזה, זה הפך, יעשה את זה יותר אטרקטיבי בעיניים שלך.

לדוגמה, אתה יכול לעשות צלחת חדשה יחד, ללכת על הליכה אופניים, לקחת ספורט חדש. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שהדבר החדש הוא כיף, מרענן, הוא מעלה את מצב הרוח ומקל על הלחץ, וגם, כדי לשים את זה בעדינות, זה אומר שזה עושה את מצב הרוח הרצוי למין.

מסיים מחזור מלחיץ.

ללא שם: הו, כך זה wits.

כאשר המוח שלך נראה סכנה - זה סוף סוף מפעיל את מערכת העצבים הסימפתטית. חמוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, מערכת העצבים שולחת אדרנלין קורטיזול לתוך הדם שלך כדי לעזור לך לנצח עם סכנה - לברוח או, החל להילחם.

איך האיום נעלם, מערכת העצבים parasympathetic מופעלת, אשר כדי לדבר מציג אותך במצב של מאבק או טיסה נותן לגוף שלך לתוך מצב רגוע. ובמצב זה אתה יכול לחוות התרגשות מינית מסיבית, כאילו, כמו בכל דבר בבירור, הגוף שלך חוגג "ניצלנו ממוות! בואו נחגוג אותו עם אורגיה מפורית, תוריד את המטפל!-

ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כל אחד ברור כי אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. בסלנג הבית אפשרי, זה היה הכרחי כדי לייעד כמו "הרגשה, כמו אנשים נהגו להביע, פנטום dedlayina".

כדי לסיים את מחזור הלחץ ולעבור ממצב הלחץ למצב מנוחה, פעילות גופנית היא בסדר, זה מתאים - זה עוזר לך להתיז החוצה אדרנלין קורטיזול, נותן לך את הגוף כדי גם להבין שאתה מורשע " שלטון ליאו "הבעת.

לכן, הזן את השגרה היומית שלך הולך או ריצה בערבים, או שיעורים, איך להגיע, יוגה. אחריהם, אתה תהיה רגוע יותר ונינוח, ואנדורפינים, אשר מיוצרים גם בנטלים פיזיים, להניח שאתה לחוות תשוקה מינית מסיבית יותר.

לא, זה קורה ... אבל הראשון - בצעירותו, כאשר ההורמונים יירפו, וכן, כמו לנו, הוא רגיל לקרוא, אפילו שרפרפים נראה מינית, ואת השני - בהתחלה , כאשר המוח נראה תחת זה הפציצות yaz gormonov.מאוחר יותר, זה סוף סוף קורה, על פי המחקר של הרופא של שובב, רק 15% של אנשים לעתים קרובות לחוות תשוקה מינית קאוסטית. אחרים מתחילים לחוות את זה, להכות כל מצב מיני כאשר הם סוף סוף מעורב כמה אינטראקציה מינית: חיבוקים, נשיקות, הגדרה רומנטית.

בחברה הפרימיטיבית, זה הפך פשוט מאוד: אתה בורח אריה - נשמר ליאו - עבר למצב רגוע יותר כאשר אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לחוות תשוקה מינית. אבל בעולם המודרני ובמיוחד במהלך תקופת הגיבה, הלחץ אינו ברור כמו מתח מן האריה. מתח כאילו זה יהיה אמנתי מכל מקום, והגוף עשוי גם לא לחשוב על כאשר הלחץ הוא עדיין שם, וכאשר זה כבר לא שם, וליצור אדרנלין עבור כל אפשרות, חוץ מזה.

לכוון את תשומת הלב למה שעזר זוגות נראה לפתור את הקשיים בחיי המין.

אנחנו חיים בעולם תנודתי מאוד. כל יום על הפלנטה קרה מעשים נוראים, ומגיפת קורונאוס - רק אחד מהם. אבל זה בהחלט לא סיבה בכל פעם, בסופו של דבר, ליפול לתוך דיכאון. אתה צריך להיות מסוגל להסתגל, כדי לשים את זה בעדינות, למצוא חיובי בכל מה שקורה לנו. להפסיק לקחת הסגר כעונש. זה הזמן הטוב ביותר להבין כמה באים לידי ביטוי, הפנטזיות המיניות האמיצות ביותר! בפרט, לוקח בחשבון את העובדה כי חנויות מין עובד באופן אינטנסיבי במצב משלוח. להזמין צעצועים אינטימיים, לנסות תנוחות חדשות, לעשות סקס על כל משטחים שטוחים בבית. הפעל פנטזיה!

Просмотров: 233 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar