20:42
איך להיות המאהבת הטובה ביותר של חייו

קשרים מונוגמיים קיימים בראש ערכי המשפחה המפורסמים. בפועל, מתברר כי לכל אדם יש כמה יחסים ארוכי טווח במשך זמן רב, ומספר השותפים המיניים יכולים להיות מחושבים לחלוטין עם עשרות ומאות מאות. וכאן זה כאן משפט - וכיצד להפוך למי שיזכור את איש החיים, אפילו נכנס ליחסים חדשים ולשנות את אלף הבנות הבאות? כיצד להבחין (בטוב, באופן טבעי, את המשמעות) ולקחת מקום כזה בזיכרונה אליו זה יחזור עם מחשבות: "אה, מהי האיכות שלה!-. נערות ליווי באילת

בגישה של גבר לאישה, להשפיע על מספר פרמטרים, ואם אתה נותן לעצמך איתו, אתה מסתכן להיות באלגנטיות של המועדפים שלך, ואם אתה לא מקבל את הטוב ביותר שם, ואז לשאול, אתה מלכתחילה.

אבל קודם, אתה חייב להבין מי הוא המאהבת הטובה ביותר? בניגוד לדעה כי ייתכן שיהיה עליך לעבוד בעת קריאת הפרסום הראשון פסקה, המאהבת הטובה ביותר היא לא רק סקס. גברים מסודרים כך יחסי מין שהם לא מתואמים עם רגשות, כך שלא תיזכר כי מין יחיד לא יעבוד. עם זאת, הוא כמובן משחק תפקיד חשוב בבניית מערכות יחסים, ואנו נדבר על זה גם.

מרכיב סקסי

אז הוא בא לישון - והמשימה שלך היא מנוסחת כמו "להיות הטוב ביותר, שבו הוא כבר ישן". עבור גבר, הבחורה הטובה ביותר במיטה היא זו שמילאה את הרצונות שלו ומאפשר לך לגלם את הפנטזיות שלך בחיים. לכן, להיות מודגש:

  • תן לזה לבוא מן הכניסה האחורית ולנסות סקס אנאלי. בנות רבות מסרבות אנאלי, בהתחשב בכך משהו לא נעים ומגונים מדי, אבל זה קצת לא בסדר - כדי ליצור חוות דעת על מה מעולם לא פגש. לכן, להרחבת אופקים והתקרבות עם בן זוג, נסה גם סוג זה של יחסי מין.
  • עדיין מסכים עם הצינור! ולעשות את זה כאשר הוא לא מחכה שזה בכלל. ביטוי של יוזמת המין הפה - צעד גדול מאוד לכבוש את לבך!
  • ואת הגב של שאלת השאלה של סקס אוראלי - תן לעצמך ללכת kuni כאשר הוא רוצה את זה. ולזרוק את כל הדעות הקדומות של ראשינו על העובדה שאדם לא יכול לאהוב את מה שהוא רואה או לפרוח: עבור המינים הביולוגיים "הומו סאפירס" אנשי קשר עם ריחות ונוזלים בתחום איברי האיברים - תהליך טבעי שיש לו דרך חיובית המשפיעים על מידת ההתרגשות והאספקה ​​של הנאה.
  • יותר מגוון! אתה בטח זוכר את השירים האלה שאתה לומד בבית הספר, לחזור עליהם כמה פעמים. במונחים של קבלת מידע ידע ושינון, חזרה חזרה על אחד ואפילו משחק את היד, אבל זה לא לגעת סקס. אם אותו דבר, אדם תמיד יתקיים במיטה שלך, כמובן, יזכור את התהליך, אבל רק תחת הרוטב של סלידה ושעמום שלום. המשימה שלך היא לנסות את מספר גדול של מקומות תנוחות מקסימליות (רצוי - לגמרי לא יעלה על הדעת החדשה), כך שמין עם שותפים אחרים בעתיד היה רק ​​חזרה פתטית של החומר המועבר. ככל שתפתח אופק במטוס סקסי, יותר עושר ליצירת העדפות שותפים אינטימיים, טוב יותר.
  • מרכיב רגשי וחושני

    גורם חשוב המשפיע על הגישה של גבר בשבילך הוא היכולת שלך להקשיב ולשאול את השאלות הנכונות. במקביל, אתה לא צריך להבין את הדקויות של הנושא לדיון: בעזרת שאלות טובות טוב, אתה יכול לשמור על מונולוג של אדם על הנושא של עניין.

    ועוד עצה - לא להיות פולשניות. ליצור קשר רגשית באדם, ובכך, חזק יותר לחתוך בזכרונו וברגשותיו, יש לשמור על מרחק מסוים. אין שיחות מיותרות, מפגשים תכופים וכל זה. ישיבות יש לייחס זמן רב ורציני ושיחות אינטרנט וטלפון - נדיר ומשמעותי. האיש טוב - כאשר הוא לא מחייב אותו, כך יותר מחופש, יותר אוויר עבור שני השותפים, אז אתה בהחלט למחוק את הסיכון לזכור את עצמך כאשה שלא נתן לסמטה, אלא להיפך, ככה עם זה זה קל וטוב. נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

    Просмотров: 135 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar