14:00
6 דרכים לגוון מין בסתיו

שעמום יכול להרוג את היחסים החזקים ביותר, ואפילו המין הנעים ביותר יכול לעשות אחד אכפת. כדי לשמור על רעננות וחיבה זה לזה, אתה לא יכול לאפשר רמז לשעמום. זה מאוד פשוט. דרכים לגוון יחסי מין כל כך שאין מספיק עשרה חיים כדי לנסות למרות העשירית מהם.

התוכן של המאמר

1 "עיסוי" על ידי שריפת נרות 2 "צמר" סטריפטיז 3 משחק תפקידים "זרים בבר" 4 סיכה עם טעמים שונים 5 סקס על מכונת הכביסה 6 סקס ב "shalash"

"עיסוי" על ידי שריפת נרות

שעווה חמה היא כלי מוכיח, יעיל ובטוח כדי להגדיל את התשוקות המיניות. משחקים איתו ליצור אווירה רומנטית והם מתאימים לחלוטין הן אוהבי BDSM עבור אלה שאינם מקבלים אותו.

למעשה, שעווה חמה בהשפעתה אינה שונה מיישומי פרפין טיפוליים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר בשרוף במיוחד עם רצון להופיע בהצלחה במבט של פגישה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. הרווחים האלה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

ב BDSM, המשחק איתו רק במקרה שהוא נשפך מאוד על האזורים הרגישים העליונים. במקרים אחרים, טיפות חמות יוצרים תחושה של חום נעימה ולעזור לחזק את ההתרגשות המינית, בזכות הקרבה של השותף.

עבור "עיסוי" עם נרות חמים אתה צריך להשתמש נרות מיוחדים. כנסיית שעווה רגילה, דקורטיבית או טהורה עבור משחקים אלה אינן מתאימות. סקסי קליני רוג'רס מדגיש כי נרות עיסוי, המיועדים במיוחד עבור משחקי מין, בו זמנית להתעורר את מכלול התחושות עשיר. הם כוללים שמנים אתריים רבים שיש להם השפעה מועילה על העור, כמו גם הם עושים ניחוח מרגש בגלל אפרודיזיאק.

אבל לפני שאתה כולל משחקים עם נרות לתוך המינית שלך, אתה צריך לבדוק בזהירות את כל הניואנסים של בעיה זו. נרות לא לסלוח טעויות. את רשלנות ושימוש בנרות לא סדירים יכול להוביל כוויות כואבות צלקות מכוערות. חובבי רשלנות קיצוניים עשויים אפילו צריך טיפול רפואי חירום.

לרכוש נר עיסוי היום קל יותר מאשר פשוט. מוצר זה נמצא בכל חנות למבוגרים. יש להם ניחוח חזק, צורה מעניינת, והם מאוזנים בצורה כזו כדי להפחית את הסבירות של תאונה (אש היא אש) כמעט אפס.

בזכות תוספים מיוחדים, שעווה של נר עיסוי לא מחממים 100 מעלות, אז הוא לא יכול לשרוף ירידה חזקה.

עיסוי נר מגיע הרבה שמן, כך טיפות הם מקורר מהר מאוד בקלות להסיר מן העור, משאיר רק סימן שמנוני מעט, כמו קרם כבד. הם לא פרצו את השערות כמו שעווה זו לאפילציה.

למשחק עם הנר אתה צריך להתכונן. כדי לעשות זאת, הנר הוא מואר ולתת לו לגנוב לפחות 30 דקות. זה מאפשר שעווה נמס באופן שווה לאורך נפח. הערכה עם נרות רבים כוללת מברשת מיוחדת, כך שתוכל לחייג להמיס ובבטחה ליישם אותו עם טיפות קטנות על הנקודה הרצויה. אם הציצית אינה נכללת בערכה, תוכל להשתמש במברשת אמנותית דקה.

אתה יכול גם לעתים קרובות למצוא את העיצוב הבא: מיכל שבו הנר ממוקם, הוא עשה בצורה של קנקן, המאפשר שעווה נמס על הגוף עם זורם דק.

ממתין עד הנר מתחמם, יכול לשמש מראש ללטף או פשוט ליהנות ארומה מרגש שיין מסתורי של הלהבה.

כאשר הנר היה מחומם לחלוטין, יש לפדות את הלהבה. להמיס של נר עיסוי לא לחזק די הרבה זמן (כ 30 דקות), ואתה תהיה זמן ליהנות מהמשחק איתו.

שעווה עיסוי מושלם מרכך את העור, ולכן מומלץ לשפוך אותו בעיקר על ספוגית. עדיף להתחיל עיסוי נר מן עצירה. זה נותן תועלת כפולה - טיפוח העור והתרגשות מינית חזקה, שכן יש הרבה נקודות רגישות רבות בעקבות.

אם אתה שופך את הברכיים, אז אתה צריך לפעול בזהירות רבה. כוס הברך משתנה בקלות, וכדי למנוע זאת, מגע חייב להיות הכי הרבה. אזור זה לא יכול להיות משפשף אינטנסיבי.

בהדרגה, אתה יכול לעבור למקומות רגישים יותר: כבל bends, החלק האחורי של הברך, פני השטח הפנימי של הירכיים. בנוסף, לכל אדם יש נקודות ייחודיות משלו, ההשפעה שעליה מספקת ההנאה החריפה ביותר. השותפים שלהם צריכים למצוא את עצמם.

במהלך המשחק עם שעווה, יש לזכור כי בשום מקרה לא יכול לטפטוף את השעווה על הקרומים הריריים. אסור לטפטף על העיניים, בנרתיק, על ראש הפין, בפי הטבעת, בפה. טריקים דומים רבים ראו על המסך או אפילו על הבמה, לעשות אמנים מוכנים במיוחד. היכולת ללא פגיעה בעצמה כדי לקחת שעווה מותכת בנרתיק דורש יכולות מיוחדות והכשרה. אדם בלי להתכונן לא יקבל שום תענוג - המקרה יסתיים עם כוויה כואבת וזיהום מצורף.

ירידה שעווה קפואה מהגוף קל מאוד. בשביל זה אתה לא צריך לעשות כל מאמץ. להתקלח לאחר המשחק עם שעווה יכול להיות.

"צמר" סטריפטיז 2

כולנו מאז הילדות מכיר את הפרפרים המתנפנפים של הבטן, המתעוררת כאשר אתה מתגלגל מתנות. כדי להרחיב את ההנאה הזאת, כיוון עיצוב מיוחד נוצר, פיתוח אריזה מורכבת. יפנית אמנות של מתנות אריזה נקרא folosy.

אלמנטים של אריזה מורכבת ניתן להשתמש כדי לגוון משחקים סקסי. כדי לעשות זאת, תצטרך כמה שכבות של בגדים. אתה צריך ללבוש כמה pasacks, אחד על השני, כמה סוודרים, משהו אחר.

כאשר אוהבי יירה זה בזה כל בגדים המסע הזה, המתח המיני יגיע לשיא.

משחק תפקידים "זרים בבר" 3

אין ספק שאני רוצה מאוד ללכת לבר ולקחת שם שותף למין. מספר עצום של סרטים מבטיח לנו שזה מאוד מרגש. ודרך אגב, זה באמת ממש מרגש. רק לדמיין: האווירה של בר צפוף, כולם גזוז עם משקאות וריפוד של זרים יפים אלגנטיים, וכולם באופק. וכאן יש לך כל אחד בעיניים שלנו לבוא לאדם שאתה אוהב, והוא מיד מגיב. כל הצופים מסיקים מיד כי אתה רק קסם סקסי ענק.

אז למה לא לנסות את זה gamut של רגשות למעשה? כדי לעשות זאת, לפגוש את הבר ולשחק את ההיכרות של שני אנשים לא מוכרים.

משחק לבוא אל הבר לא ביחד, ועם קצת מרווח. מישהו מן הצמד מגיע לשותף שלך, מקבל היכרות, לפלרטט, ולאחר מכן בני הזוג שולח למלון או לביתה לקיים יחסי מין. למרות הפשטות של תרחיש כזה, המשחק "הזרים הברים" הוא מאוד מאוד מרגש. אחרי הכל, זה התגלמות אמיתית של רצון סודי. ואת התגלמות כזו, שלאחר אשר לא תשובה, ולא פחד, ולא בושה - אף אחד לא משנה אף אחד, אבל באותו זמן לפלרטט נואשות בבר לקנאה לכל הקהל.

משחק חריפה מיוחד "זרים בבר" לוקח על, אם אתה משחק אותו תוך כדי נסיעה לעיר אחרת. ובשביל זה אין צורך לחכות לחג. אתה יכול לשחק במהלך סוף שבוע רגיל, לאחר שעזב את העיר השכנה ולהסיר את חדר המלון.

חומרי סיכה עם טעם שונים 4

חומרי סיכה לשפר באופן משמעותי את שביעות רצון המין. היום הם עוברים מגוון של טעמים, ואפילו להפוך אותם אכילים. השימוש של חומרי סיכה אכילה ארומטיים מאוד הוא מאוד נוח - זה אומר כי במהלך מין מהיר אתה יכול לנשק וללקק את השותף שלך בבטחה לבלוע חלק של חומר סיכה, ללא חשש לקבל בחילה או הפרעת בטן.

מורה מורה ליסה פין מדגישה כי אדיבנות של חומר סיכה חשוב אפילו יותר מאשר הטעמים שלה. אבל היום כמעט כל חומר סיכה מתובל הוא עשה אכיל.

חומר סיכה ריחני אכיל צריך להיות נתון העדפה, גם אם אתה לא הולך לקחת את זה בפה שלך. העובדה היא שאם חומר סיכה הוא לא בטוח בפה, זה אומר שזה לא טוב מדי עבור ממברנות ריריות אחרות. לכן, חנויות מין גדולות רבות אפילו לא כוללים חומרי סיכה אכילה בטווח שלהם.

חומרי סיכה עם תוספי הטעם יכול להיות על בסיס מים, שמן או סיליקון. המטרה העיקרית שלהם מורכבת לא רק בהפחתת החיכוך, אלא גם בחיזוק החניכה המינית של השותפים. כשזה מגיע למין, ככל שהרגשות מופעלים יותר, כך טוב יותר, ולכן מתגרה טעמים - זוהי תוספת מצוינת. בנוסף, אם השותפים להשתמש בהגנה על מחסום, הטעם והניחוח של חומר סיכה הוא dulling את הטעם של לטקס, ומין אוראלי מביא הרבה יותר הנאה לשני המשתתפים.

חומרי סיכה אכילים ארומטים מאפשרים לך בקלות לשחק מין אכיל. לדוגמה, אתה יכול לקחת חומר סיכה עם ארומה וטעם של שוקולד, כדי למרוח את המאהב שלה ללקק אותו מכל מקומות. סיכה בטוח לחלוטין עבור הנרתיק ומקומות אינטימיים אחרים, ולכן, בניגוד שוקולד אמיתי, זה לא גורם לגירוי ואינו יוצר את הסכנות של התפתחות של זיהום פטרייתי.

יש להדגיש כי חומרי סיכה בטעם נוצרים אך ורק כדי לשפר את החושניות, אך לא להסוות את הריח הטבעי. הם אינם משפיעים על חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים, נוכחותו גורמת לריח מסוים. כדי לחסל ריח לא נעים, אתה צריך להתייעץ עם רופא וללכת דרך הטיפול המתאים.

סקס על מכונת הכביסה 5

מכונת הכביסה בבדיקה קרובה יותר מותאמת טוב יותר עבור משחקי מין מאשר לשטיפה. זה יכול לשמש תמיכה עבור עמדות לא סטנדרטיות רבות, אשר נוח מאוד. אבל החלק המעניין ביותר מתחיל כאשר המכשיר עובד במצב prescrat.

ההופעות המיניות הבהירות ביותר ניתן להשיג באמצעות מודלים מתקדמים מדי של מכונות כביסה כי הם רטט מאוד בעת עבודה.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור Escourtress כי ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

הם מסוגלים לתת הנאה חזקה כל כך, אם התקציב מאפשר, אתה יכול לקנות מכונה כזו במיוחד עבור סקס.

כדי לאפשר צעצועי מין, כמות קטנה של בגדים מונח במכונה ולכלול מהירות ספין מקסימלית. עכשיו אתה יכול לקיים יחסי מין, יושב או שוכב על המכונה, כמו גם נשען עליה. מכונת כביסה מושלמת לכל סוגי המין: הנרתיק, אוראלי ואנלי.

סקס ב "shalash" 6

כולם יודעים את הפתגם "עם גן עדן מיליק בחלוש". גן עדן זה יכול להיות מנוסה לחלוטין, אפילו לחיות עם דירת עיר רגילה. רגשות יהיה באמת בלתי נשכח.

Salus למין ניתן לבנות ביער הנוכחי. אבל זה מטריד מדי, והאווירה תהיה רומנטית מאוד, אבל מאוד לא נוח, והכי חשוב, nonhygienic. אבל אם אתה לא דוחף על שטיחים עבים או שקיות שינה וכמה מיקוי של מים, אתה יכול לארגן סקס shala מעולה בטבע.

זה הרבה יותר קל, נוח יותר וזול יותר לבנות טובות אהבה בחדר השינה שלה, באמצעות כריות ושמיכות כמו חומר בניין.

"כריות - כלי אידיאלי למין", אומר אן Hoodder, מורה מוסמך של מין ויחסים מלוס אנג'לס. "הם יכולים לשמש כמעט בכל מקום, שבו אתה צריך תמיכה קטנה לגוף שלך.".

כריות הם בדרך כלל מאוד שימושי למין. זה יכול להיות כריות סטנדרטי, אורטופדי, או כריות סקס מיוחד. הם מספקים תמיכה רכה ואמינה בכל עמדות.

אהבה שאלה מן הכריות להיות בטוח להיות אחד המשחקים המיניים האהובים על כל מי ניסו אי פעם לבנות את זה.

Просмотров: 3804 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar